• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • thj
    RedTopaz skrev 2012-01-27 09:20:42 följande:
    Det ska komma en lila m svart chassi och en med offwhite bas och svart topp med svart chassi såg jag! Bara 50 ex i Norden.

Det stämmer, de är så läckra och kommer i mars 2012 :)
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • ami

Nån som har eller haft en Elodie sittdyna i vagnen? Sitter den bra och går den att fästa på nåt vis så den håller sig på plats?

• thj
    ami skrev 2012-01-29 23:54:40 följande:
    Nån som har eller haft en Elodie sittdyna i vagnen? Sitter den bra och går den att fästa på nåt vis så den håller sig på plats?
    Jag har haft :) det funkade ok, jag fästen den runt ramen och satte fast den med sufletten.

Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • SötaSarah

Åh är så sugen på en bugga! Men vill helst ha en ny och det kostar ju EN DEL! :/ Var är en komplett bugga billigast??

• RocketQueen

Vi köpte en komplett cam inkl babyskydd och frakt för strax över 8k på Pramworld. Och då ingick det myggnät och regnskydd och allt sånt där...

• Lillstroem
    SötaSarah skrev 2012-01-30 08:59:45 följande:
    Åh är så sugen på en bugga! Men vill helst ha en ny och det kostar ju EN DEL! :/ Var är en komplett bugga billigast??
    Billigast är att beställa utomlands, t.ex via Pramworld i England eller Babytrader i Holland eller så kan du beställa den i delar och bygga ihop själv från t.ex Kidzshop här i Sverige. =)
  • PojkarnasMamma85
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-01-29 18:12:30 följande:
    Finns det något man bör tänka på om man vill köpa en begagnad Bugaboo frog, och vad är ett bra beg.pris för den?
    Ingen som har någon åsikt om Bugaboo frog?
  • JennieLi

Hej jag köpt min första Cameleon idag :) men det är pumpdäck på den nu :/ kan man byta däck till punkteringsfria och är det någon som vet va det kostar?

• Hejåhå

Någon som rest med sin Cam och hyrt en Airshell på flygplatsen?
    Skyddade den bra eller skramlade vagnen omkring i den?