Inlägg från: Tibell |Visa alla inlägg
  • Tibell

Bugaboo-tråd nr 21

Åh bra =) och då hinner man köpa till lite skoj tillbehör innan det blir dags för nästa bebis ;)
    För det är väl inget konstigt att titta och sukta efter barnvagnar till ett barn som inte ens bosatt sig i magen än *ironisk* ;)
    Min make undrar om jag är riktigt som jag ska vara. Antagligen inte brukar mitt svar bli...

• Tibell
    spigg skrev 2011-08-21 21:04:24 följande:
    *blandar mig i diskussionen*

älsklingen87: Jag har skrivit ett försvarstal som du kan använda dig av om du blir ifrågasatt! ;)
    mybabababies.blogspot.com/2011/08/lat-oss-sna...

(Funderar redan på barnvagn till nästa barn, mitt senaste blev precis 7 månader och nästa får komma tidigast om ett par år men VADÅ, det är väl ansvarsfullt att planera noga och långsiktigt!? :P)
    Hahhaha UNDERBART =)
  • Tibell

Liten fråga från mig igen då :)
    Om sittdelen är brun.
    Men det står att man får med ett svart sittdelsöverdrag till. Vad är sittdelsöverdrag för något ? Kan man göra om sittdelen så den blir svart då?
    Är brun sittdel ens fint ?

• Tibell

Tack för hjälpen... Igen.
    Då tror jag nog att jag vill ha en svart ändå ;)

Har helt glömt bort vad vi sa igår.
    Var camens handtag lägre än froggen ?

• Tibell

Tack tack tack igen.
    Ber om ursäkt för att jag är sååå trög ( och en aning senil dessutom

• Tibell

Jaha :) då är det nog grå jag sett ? Eller så vet jag inte vad bas är... Hahahha :)

• Tibell

Kavat : * vinkar tillbaka * :)

Ja jag känner att det finns en stor chans att ni får dras med mig här inne i framtiden ;)
    Just nu äger jag ingen bugga i praktiken.. Men i teorin flera stycken !
    Till och med drömmer om bugaboo modeller och färger ;) aaaaningens besatt kanske ?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21