Inlägg från: Tibell |Visa alla inlägg
  • Tibell

Bugaboo-tråd nr 21

Någon här som har en jujube skötväska till sin bugga ?
    Har kikat lite på dessa och älskar just de färgglada :)
    Men den kanske är otymplig på buggan ?
    Har främst kikat ( via nätet dock ) på en beall och en between. Hade tänkt ha den tillsammans med krokar då.
    Men vill inte ha en för stor skötväska.
    Bebisen som kommer är det enda blöjbarnet och det enda som krävs till de två andra barnen är lite extra kläder. Så den måste inte vara gigantisk :)

• Tibell

Ami : tack :) har googlat och till och med kollat på youtube och fastnade mest för between faktiskt !
    Tycker beallen verkade för stor. Vill helst ha en liten mindre. Ska man prompt packa med sig mycket så finns det ju faktiskt en väldigt stor varukorg att nyttja :)

• Tibell

Tack för fler svar :)
    Har till och med drömt om dessa skötväskor och färger i natt!
    Maken tycker jag är helt galen med tanke på att bebisen kommer först till sommaren ;)
    Men de är faktiskt nedsatta med 300 kronor nu, så lika bra att slå till!
    Nu ska jag bara bestämma mig om vilken färg. Tänkte först försöka matcha vagnen men det kommer aldrig gå :/
    Har en grå liggdel+varukorg och tänker nog ha offwhite sufflett.
    Sittdelen+varukorg är i brunt, samma topset som till liggdelen, alltså offwhite.
    Har även rosa sufflett om det skulle vara tjej som kommer ut :)
    Hade helst velat ha dizzy daisies ( between ) , tycker den ser såå fin ut.
    Vad tror ni , kan det gå ?

• Tibell

Jag beställde en jujube between i färgen dizzy någonting. Beställde även jujube connected :) ska bli spännande att se hur den kommer sitta på.
    Sen till bebben kommer ett offwhite topset beställas. Har en brun sittdelsbas+varikorg och liggdel+varukorg i grått. Kommer bli jätte fint till :)

• Tibell

Det borde räcka med dina vanliga krokar ?
    Fast jag överlämnar det till experterna :)
    Jag har inte fått hem min jujube än ( beställde igår så den kommer nog nästa vecka ) men jag är helt övertygad om att jag kommer älska den :)
    Nu var även endel färger och modeller nedsatta i pris med ett par hundra, alltid positivt :)

• Tibell

Åh tänk om man bara haft ett par tusen liggandes som Inge behövdes, då hade jag utan att tveka köpt på mig ett par topset till camen ;)
    Vi väntar bebis till sommaren och ska snart bestämma oss för vilket topset vi vill ha till. Liggdelen är grå och sittdelen brun.
    Har hela tiden planerat att ha offwhite men nu tycker mannen jag är galen eftersom den borde bli smutsig väldigt lätt ??
    Och är bebisen en pojke ( vi ska nog ta reda på kön ) vore det hemskt roligt med det ljus blåa ( turkosa ? ) ;)
    Har dock inte sett det blåa live, är det snyggt till grått/brunt ? Eller är offwhite snyggare ?
    Sen en annan fråga, använder man locket till liggdelen på somrarna ??

• Tibell

Åh då blir det nog offwhite då :) sen om det blir en liten kille kan man ju alltid sälja det rosa vi har och köpa ett nytt, eller hur ?? ;)

• Tibell

Har du möjligtvis adress dit ? Bor inte i Gbg och kan inte staden så bra :)
    Vi ska dit och göra köns ul om några veckor och ska passa på att shoppa efterråt.. Såklart ;) och jag tänkte passa på att köpa ett topset då!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21