Inlägg från: Tibell |Visa alla inlägg
  • Tibell

Bugaboo-tråd nr 21

Sett flera bilder på det underbara bumperakyddet som någon av er kostruerat ( det virkade/stickade med blommor på )
    Jag tycker det är underbart fint och undrar om man får lov att låna idén ?

• Tibell

Jag virkade en "strumpa" som jag sedan virkade 5 blommor till som syddes fast. "strumpan" träddes sedan på och sitter kanon. Var lite svettigt att få på dock ;)
    Bild kommer nog imorgon när förhoppningsvis mitt sittdelstyg kommer :) kommer matcha perfekt ihop ( hoppas jag i allafall )

• Tibell

Vad är åkpåsarna i för material ? Inte de nya skålade utan de lite äldre ?

• Tibell

Vad säger ni.
    Buppa brand pink flower åkpåse i en helbrun cam.. Hiss eller diss ?

• Tibell

Tack snälla för svar :)
    Vi har nämligen en sådan hemma och jag älskar den !! Men blev tveksam med färgerna
    Den kommer matcha min bumperbar nu när den fått rosa blommor på sig ;)

• Tibell

Är det jätte fult att ha fleece suflett om man har sittdelstyget i canvas ?

• Tibell

Jag tänkte kanske den mörkare rosa i fleece. Har ju en helbrun CAM och min älskade buppa brand åkpåse .
    Sen har jag vunnit hem ett sittdeltyg i rosa canvas ( samma färg som fleecen tror jag ) men den kommer ju ändå inte synas under åkpåsen.
    Eller så har kanske det blir snyggast med brun suffla.. Eller svart ?
    Många ideér ;)

• Tibell

Annat82 : tack :) kanske blir att jag köper ett rosa fleece nu till vintern och använder till åkpåsen och så köper jag ett canvas sen lagom till våren!
    Eller tycker du att jag hellre ska ha den bruna eller kanske svarta suffletten till åkpåsen ( en buppa brand pink flower ) och den helbruna camen?

• Tibell

Äsch det fick bli en rosa fleece suflett ändå. Vann den för strax under 150 kronor så gillar jag den inte får jag väl sälja den igen ;)
    I veckan får jag tillbaka min kamera och då lovar jag lite bilder :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21