Inlägg från: Tibell |Visa alla inlägg
  • Tibell

Bugaboo-tråd nr 21

Frökensmåland : aha :) ja för jag tyckte då de såg precis likadana ut. Då kanske det inte blir så tokigt då ? Trots att sufletten är i fleece och sittdelsöverdraget i canvas ?

Annat82 : denna är det www.tradera.com/auction/auction.asp

• Tibell

Jag är hyffsat nöjd med priset på min vagn :) tror det är en 07:a men såg nästan helt ny ut ( förutom gummit på handtaget då )
    Det var med brun varukorg, sittdelsbas och suflett. Sen var det grå liggdel med svart suflett och liggdelslock med grå varukorg.
    Och sen de vanliga tillbehören såsom myggnät och regnskydd.
    Gav 3500
    Hade säkert gått att få billigare men just då sket jag i det :) var så lycklig över att ha fått den vagn jag suktat efter i 4 år !!

• Tibell

Någon här som använder en organizer ?
    Funderat lite på en sån.
    För när vi är iväg är det inte alltid mycket som behöver tas med. Och skötväskan vi har sitter inte alls bra på camen.
    Tänkte kanske om en organizer räcker till plånbok, nycklar, 2-3 blöjor, våtservetter och kanske ett ombyte ? Får inte allt plats finns ju en stor varukorg under :)
    Dottern är ett litet allergitroll så ibland behöver vi ha matlåda med oss, men även den kanske får plats ?

• Tibell

Finns det någon som har en bra bild som visar sands färg mer rättvist ? Tycker det skiljer sig så mycket på bilder man tittar på..

• Tibell

Kavat : ska kika där :) visar det färgen bra ? På vissa ser de väldigt ljust beiga ut och på andra nästan bruna..

• Tibell

Linaloo : Wow vad fin den var :) är köpt vart ? Om du någon gång skulle hinna eller komma ihåg att fota när den sitter på vagnen så lägg gärna ut en bild här :)

• Tibell

Är på jakt efter ny skötväska då jag tycker att skip hopen är helt värdelös att ha på buggan.
    Men till mitt dilemma, vilken är bäst ?
    Hade tänkt ha krokar till , det verkar vara det bästa

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21