Inlägg från: Tibell |Visa alla inlägg
  • Tibell

Bugaboo-tråd nr 21

Stämmer det att det är 97 cm från golv till lägsta handtagsnivån på camen ? Har googlat lite :)

• Tibell

Går det hitta någonstans hur högt det är från mark till handtag på froggen och camen ?
    Har försökt googla men är nog inge vidare på det där ;)

• Tibell

om ni hade fått välja mellan en brun sittdelsbas eller en grå, vilken hade ni valt ??

• Tibell

Hahhaa och jag som fick för mig att det skulle bli lättare att matcha grått ?
    Passar tex rosa och blått ( den ljusare ) brunt ?

• Tibell

Skulle någon här vilja göra mig en super tjänst ?
    Mäta från golvet upp till handtaget på camen :)

• Tibell

Då har man blivit med bugboo nu då ;)

Ett par nya framhjul behövs nog dock eftersom de är rätt slitna.
    Men dottern trivs och mamman likaså )

• Tibell

Åhh jag är helt KÄR! Vilken körglädje det är i denna vagn, slitna framhjul till trots.

Men jag vill ju såklart ha nya framhjul tids nog. Går det köpa till..eller måste man ha nya bakhjul med då ? Vad kostar framhjulen ?

Sen undrar jag om stötdämparen. Vet att man ska ha den på olika lägen beroende på barnets vikt eller ålder??

Går det se eller läsa någonstans om de olika stegen ??

Mycket frågor..sorry ;)

• Tibell
    telgebo skrev 2011-09-03 18:22:35 följande:
    Tror det är steg 1 0-5 kg, steg 2 5-10 kg och steg 3 10-15 kg. Hoppas jag har rätt nu.

Swivelhjul kan du köpa på tex Kidzshop.

Jag ska köpa vinterhjuk men gud vad dyrt 990 kr för två stycken hjul och man har ju ingen aning om det blir en lika snörik vinter som de 2 senaste åren eller inte.
    Fast på min är det 4 hack =0
    Min tjej är ju så himla liten och väger bara strax över 9 kg..så hon borde ju ha sitt på andra eller tredje då? Bara den att det sitter som berget..

Kollade sidan nu. Men är priset som står där för 1 däck eller för 2 ?? 699 kostade vanliga. Jag hoppar nog vinterhjul om jag inte hittar begagnade. Vi har en emmaljunga scooter som får vikariera om det blir för mycket snö =)
  • Tibell

Från vilket håll ska man räkna från då? Nu står dem rätt upp..är det rätt då??

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21