Inlägg från: Lillstroem |Visa alla inlägg
  • Lillstroem

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-04-18 12:45:09 följande:
    Vilken färg har din buggis?
    Den är brun just nu i väntan på lilla monstret i magen.=)
  • Lillstroem
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-18 13:32:13 följande:
    Så passar nog det retro bäst ! :)
    Mjea, det lutar mot retro eller prickigt.. Det täcker ju ändå hela vagnen så egentligen spelar det kanske inte så stor roll.
    Jag kommer vilja ha orange topset sen till vagnen och gillar även elodie stripes men har lite köpstopp innan bebisen tittat ut. =)
  • Lillstroem
    thisissarah skrev 2011-04-19 17:49:58 följande:
    Men precis ett sånt! Tack för tipset!! Kompisen hade köpt ett fast med mönster i Luleå så ska höra med henne om vad det kostade annars så blir det att beställa.
    Kan ju inte vara helt omöjligt heller att göra ett eget, köpa öljetter och lösa ringar, om man vill ha nåt roligt mönster. =)
  • Lillstroem
    Asereht skrev 2011-04-19 18:08:28 följande:
    Kurtis heter ett märke med mönstrade sådana där barnvagnsdrapperier.
    De var fina, och lite roligare med mönster och färg också. =)
  • Lillstroem

Är det någon som har Axel & Idas solskydd som kan svara på hur det sitter fast om det är väldigt blåsigt ute?
    Som det ser ut på bild så ser det ut att bara ligga lätt över sufletten och över vagnen?

Kan inte bestämma mig för om det ska bli ett sånt (som är rätt smart med insektsnät också) eller ett såntdär kepsliknande solskydd + ett separat myggnät av nåt slag... Vad tror ni?

• Lillstroem

zasata: Gå längst ner i bildtråden och gör den till en favorit så dyker den upp när den uppdaterats.
    Jag trodde det skedde automatiskt när man var medlem, men icket! 
    Favoritade den och sen funkade det som vanligt. =) Borde ju funka likadant nu när du skrivit i den? Lycka till!

• Lillstroem
    RobzMarley skrev 2011-06-27 11:49:14 följande:
    kollar igen..

förutom

babytrader o pramworld??
    babycare.nl, funkade jättebra för mig, bra kundservice när jag mailat dem och snabb leverans!
  • Lillstroem
    Sara E skrev 2011-07-13 17:26:46 följande:
    Har funderat på en sak ett tag.
    Hur lätt ska det egentligen gå att sätta fast sitt/lidd delen på chassit??
    Mitt går verkligen supertrögt att trycka dit. Får typ hänga mig på sittdelen dör att det ska klicka i chassit.
    Mitt chassi är också så, tyvärr.
    Gnisslar och gnekar som fasen när man ska klicka fast liggdelen och är jättetrögt, har använt den i två månader och långt från varje dag.
    Är i övrigt väldigt nöjd med den och ser fram emot att pimpa den lite framöver! :)
  • Lillstroem
    ThereseX skrev 2011-07-13 20:45:47 följande:
    Min vagn är också lite trög och gnisslig, men jag tror det är för att den fortfarande är rätt ny.. Just nu befinner jag mig uppe i norr och har en lånad bugaboo som jag köpt begagnad till några vänner och den är inte lika gnisslig och trög, det är en 08:a skulle jag tro så den är väl mer använd.. Kanske är därför?
    Men det ska väl ändå fungera felfritt från början då den är ny?
    Hjulen gnisslade lite i början men det avhjälptes snabbt med silikonspray men just det när man ska klicka fast liggdelen på chassit går jättetrögt och har bara blivit trögare hela tiden! =/
    Nån som har tips förutom att smörja?
    Eller är det bara reklamera som gäller?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21