• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Johannanl

Rocketqueen: jag använder bara bumpern när jag ska bära vagnen. Annars så kör jag utan. Som du säger så tycker även jag det blir svårt att lägga i, ta ur Lillen när jag har på den :)

• Min älskade dotter

Samma här, bara när jag ska bära vagnen annars när man använder liggdelen är den bara i vägen. Annat är det nu när dottern använder sittdelen, då är den inte ivägen!

• Den lilla M

Hej,
    Jag tänkte att ni kloka här inne kanske kan hjälpa mig. Vilken bb-vagn passar bäst till en nyfödd med långa föräldrar. Eller jag är inte så lång (175) men min man är närmare 2m och jag vill ju inte att han ska behöva gå krökt när han går med vagnen.

Tacksam för svar! 

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • RobzMarley

Någon annan som vet om babycare.nl?

Det jag beställde finns inne.

Beställde den 12 april.

De har inte dargit pengarna än.

Och de svarar inte på mina mail.

:(

vi flyttar om två veckor och hoppas verkligen att den kommit innan dess så det intre blir klödd..

• JessiWill

Jag använde bumpern på liggdelen hela tiden, tycker vagnen såg ful och naken ut annars Flört

William 23/9-2o1o ♥ Bebis bf 19/9-2o12 ♥
  • skatten1202

Vill tacka så mycket för hjälpen ang suffletten. Hon jag köpte av hade helt enkelt vänt på fästena, nu passar det mycket bättre

• Lillstroem
    RobzMarley skrev 2012-04-19 10:50:00 följande:
    Någon annan som vet om babycare.nl?

Det jag beställde finns inne.

Beställde den 12 april.

De har inte dargit pengarna än.

Och de svarar inte på mina mail.

:(

vi flyttar om två veckor och hoppas verkligen att den kommit innan dess så det intre blir klödd..
    Testa maila till dem på både sales@babycare.nl och till order@babycare.nl
    Jag hade också mailat flera ggr till sales-adressen men inte fått svar.. skrev till den andra adressen och fick svar på typ 5min! Tror de har ngt fel på den andra och automatiska kontaktformulär på sidan !
  • Höghus

En snabb fråga, Camens sommarsuflett funkar den att sätta på en Bee? Eller har Been en helt annan typ av suflett?