• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lillstroem
    RobzMarley skrev 2012-04-13 06:51:34 följande:
    Så beställt från babycare.nl. ;)

Tror det tar ca 2 veckor. Ngn som vet????

Jag har beställt därifrån.. har tagit ca 5-6 arbetsdagar om de haft grejerna på lager! =)
  • carooo

Någon som vet om man kan byta ut/laga en av de vita knapparna när man fäller styret? En av knapparna på vår vagn har åkt upp någon millimeter och när vi var in och frågade hos en bugaboo återförsäljare trodde de att knappen spruckit lite. Vi får helt nytt chassi av bugaboo men kan ju vara bra att försöka laga det gamla och ev sälja... Har endast använt det i 3 månader. Det funkar ju attnfälla vagnen iallafall...

• LHUF

Menar du framhjulen? Går att trycka in små spärrar på den svarta pinnen som sticker upp och sedan dra ut dem ur hålet

• Månsi
    RocketQueen skrev 2012-04-10 11:36:07 följande:
    Jag beställde från Pramworld, mycket bra pris och snabb leverans.

Vad kostar ett topset där ifrån ?
  • Liten sol

Hej alla kunniga! Har i dagarna fått hem vår nya, fina Cam! Det jag undrar över är madrassen till liggdelen. Den ena sidan är ju lite fleeceaktig i tyget och andra sidan lite tunnare i tyget. Är det tänkt som sommar- alt.vintersida eller är det meningen att man har fleecesidan upp oavsett årstid?

• Min älskade dotter
    Liten sol skrev 2012-04-15 20:04:16 följande:
    Hej alla kunniga! Har i dagarna fått hem vår nya, fina Cam! Det jag undrar över är madrassen till liggdelen. Den ena sidan är ju lite fleeceaktig i tyget och andra sidan lite tunnare i tyget. Är det tänkt som sommar- alt.vintersida eller är det meningen att man har fleecesidan upp oavsett årstid?
    Vi har haft fleecesidan upp både sommar och vinter men kan inte säga om vi gjort fel... Dåligt svar av mig alltså...
  • Annan84

Hej!

Jag har en Bugaboo Cam och ska nu köpa till en Babyjogger city mini som nättare resevagn. Jag undrar om ngn har Bugaboos Organizer och provat den på andra barnvagnar - tex Babyjoggers city mini? Kan man fästa det runt handtaget? Men kan man då hålla eller hamnar den i vägen?

Baby jogger har nämligen sin egna organizer "parent console"  men den kostar lika mkt och är mkt fulare :) Dessutom har jag ju en cam och det vore ju toppen att kunna ha den till båda vagnarna!

Tacksam för snabbt svar då jag tänkt lägga en beställning i veckan!