• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Ismael

Bakhjulen har som två små metallflärpar som man pressar mot varandra, som en klämma. Sedan dras hjulet rakt ut åt sidan.

• flisolis

Är det någon som kan tala om för mig hur jag ska kunna fästa min sittdyna till bee+, jag fattar verkligen inte hur jag ska göra med selet, måste vara helt dum som inte får till det.

• Hejåhå

Någon som tvättat varukorgen, ligg- och sittdel någon gång? Är rädd att den blir uppruggad så jag frågar er först :)
    30 grader utan centrifug gissar jag på?

• Annan84
    Annan84 skrev 2012-04-16 11:45:15 följande:
    Hej!

Jag har en Bugaboo Cam och ska nu köpa till en Babyjogger city mini som nättare resevagn. Jag undrar om ngn har Bugaboos Organizer och provat den på andra barnvagnar - tex Babyjoggers city mini? Kan man fästa det runt handtaget? Men kan man då hålla eller hamnar den i vägen?

Baby jogger har nämligen sin egna organizer "parent console"  men den kostar lika mkt och är mkt fulare :) Dessutom har jag ju en cam och det vore ju toppen att kunna ha den till båda vagnarna!

Tacksam för snabbt svar då jag tänkt lägga en beställning i veckan!

puffar!!
  • spigg
    flisolis skrev 2012-04-17 09:26:09 följande:
    Är det någon som kan tala om för mig hur jag ska kunna fästa min sittdyna till bee+, jag fattar verkligen inte hur jag ska göra med selet, måste vara helt dum som inte får till det.
    Det enklaste sättet, tycker jag, är att pilla ut själva remmen ur axelfästet!
    Hejåhå skrev 2012-04-17 09:39:48 följande:
    Någon som tvättat varukorgen, ligg- och sittdel någon gång? Är rädd att den blir uppruggad så jag frågar er först :)
    30 grader utan centrifug gissar jag på?
    Ja precis, 40 grader går också bra, inget sköljmedel. Jag brukar skippa centrifugeringen och låta hängtorka! Kom ihåg att ta ut bottenplattan ur varukorgen, sittplattan och vaddering ur sittdelen. Knäpp alla spännen så de inte fastnar!
    Annan84 skrev 2012-04-17 10:14:19 följande:
    puffar!!
    Nej jag har inte provat men det borde funka!

Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • straw2008
    Hejåhå skrev 2012-04-17 09:39:48 följande:
    Någon som tvättat varukorgen, ligg- och sittdel någon gång? Är rädd att den blir uppruggad så jag frågar er först :) 30 grader utan centrifug gissar jag på?

Jag har tvättat alla mina delar i 40 grader MED centrifugering.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • RobzMarley
    Lillstroem skrev 2012-04-13 12:07:33 följande:
    Jag har beställt därifrån.. har tagit ca 5-6 arbetsdagar om de haft grejerna på lager! =)
    Ah, har itne sett ngt på mailen dock.. men grejerna skulle vara inne..

tack

• spigg
    Litenfyra skrev 2012-04-17 17:52:25 följande:
    Finns det nån bytestråd kvar? Har en blå bee åkpåse som jag vill sälja eller byta;)
    Kan tipsa om gruppen på Facebook som jag länkar till, där säljs och köps det grejer hela tiden. All typ av försäljning är dock förbjuden i FL-trådar!
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/