• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • JessiWill

Nej det fanns, sökte på sidan och det kom upp helt andra alternativ nu. 3100 kostar det dock. Det vanliga ligger på 2500

William 23/9-2o1o ♥ Lillebror BF 23/9-2o12 ♥
  • Hejåhå

Ziingo: jag lånade en Bugaboo transportväska av en kompis och ångrade det bittert på flygplatsen. Det tog 15 min att packa ner vagnen på rätt sätt för att kunna dra igen dragkedjan. Så provpacka i så fall hemma först :)

• Månsi

har jag gjort ett kap ?

toppset, ,åkpåse och parasoll allt i Offwhite 1400 ?

• Sannaslim

Jag har en transportväska och flög nu första gången, det var superpraktiskt så det rekomenderar jag fast jag fick kolla på youtube hur man packar ner vagnen smidigastp

• flisolis

Är det någon som vet om organizern som bugaboo har bara finns i färgerna grått och svart. Tycker ju att "locket" borde finnas i olika färger.

Och är det någon som har den som tycker att den är bra, tänkte ha den på en bee.

• acento
    RocketQueen skrev 2012-04-23 21:56:38 följande:
    Nån som vet om Skip Hops Duo Deluxw sitter bra på Camen? Väljer mellan en sån eller Buggas egna skötväska, har lite beslutsångest...

Vi har den till våran Cam, funkar kanon tycker jag! Det enda är att jag saknar lock över... Men det kan ju vara att jag överpackar skötväskan! :)
  • RocketQueen

Acento: Min man sa precis samma sak idag när vi kolla på skötväskor, han vill absolut inte ha en utan lock. Men då fanns ju Dash deluxe som verkar vara i stort sett likadan fast plus ett lock. Jag tror att det blir en sån faktiskt. Haha vi var inne i en affär som säljer buggor och provhängde alla skötväskor på vagnarna för att se vilken vi gillade bäst

• acento

Ja, det är det enda jag saknar med den skötväskan! Vi fick med våran på köpet när vi köpte våra bygga på blocket! Men funderar på att köpa den med lock istället!

Dock säger sambon att jag kanske kan lära mig att packa mindre! ;)