• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • LR75
    Xst skrev 2010-05-14 21:20:57 följande:
    tradera?
     nope...finns bara ett topset...och jag är bara ute efter en suffla *snål*
  • Xst
    LR75 skrev 2010-05-14 22:02:00 följande:
     nope...finns bara ett topset...och jag är bara ute efter en suffla *snål*
    köp set sälj av del 2 + 3
  • LillaG

Är sittdynan ett nytt tillbehör eller ett som funnits länge?
    Jag försöker hitta den i off white i USA, men det ser dåligt ut...

Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • livet från ljusa sidan
    LR75 skrev 2010-05-14 20:50:30 följande:
    vart finns det en offwhite suffla när man behöver den som mest??? dagens i-landsproblem.
    finns det inte på kidzshop? De fick in nya förra veckan tror jag det var för de skickade min beställning då som jag ahde gjort. Prova och ring dem och hör om de har några kvar, de kanske bara glömt att uppdatera sin webshop.
  • LillaMiss Piggy
    LR75 skrev 2010-05-13 20:52:02 följande:
    men oj, hade ni liggdel tills hon var 10 månader? eller är det bara jag som missuppfattat? personligen älskar jag liggdelen för jag tycker den e så snygg och hade vår minsting godtagit den så länge hade jag jublat.
    Nej nej, när hon var 4 månader började hon sitta upp med stöd i liggdelen. När hon var 6 månader åkte vi iväg på semester och använde inte vagnen forst hon var 10månDER
  • LillaMiss Piggy

Funderar på att sälja min bugga. En 08. HAr rekcassit så jag får en ny. HAr två extra topsett. Om man kikar på blocket så är det vissa som vill ha 9000 (?!) för sin 08 men det tycket jag är för mycket. VAd kan man begära tycker ni?

• Xst
    LillaMiss Piggy skrev 2010-05-15 11:17:36 följande:
    Funderar på att sälja min bugga. En 08. HAr rekcassit så jag får en ny. HAr två extra topsett. Om man kikar på blocket så är det vissa som vill ha 9000 (?!) för sin 08 men det tycket jag är för mycket. VAd kan man begära tycker ni?
    Säljs vagnen gför 6500 och 500 kr set om du har tur. Skulle aldrig ge över 7000 för en beggad bugga. Det är galet. Knappt över 6000.
  • Gozzi
    Sålde min bugga från juni 2008 precis.
    Brun bas med brun canvas top, ofwhite topset, adapter till bilbarnstol, mugghållare.
    Priset vi satte var 5900, och den var såld på mindre en ett dygn.

hade också ett helt nytt chassi, och för övrigt var vagnen pedantskött.
    Skulle själv aldrig betala 9000 för en begagnad bugga!
  • Vår önskan
    Ett blått?
    Letar men hittar inget.
  • Mymemlan

Hörrni jag behöver lite hjälp med en fundering!
    När man fäller ihop buggan (har just köpt min beggade bugga, och har inte fällt ihop den så mkt) och då fäller man ju ner handtaget ner på golvet typ oc lyfter. Sen när man ska fälla ihop den igen så drar man upp handtaget och trycker med foten för att få den att bli som vanligt, ska det klicka elr nått för om man inte sätter på sitt/liggdel så är den ju lös, asså går att vicka ihop igen utan att behöva klicka in nått. Om ni förstår hur jag menar..

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21