• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • LillaG

En parasoll-fråga: Passar ett parasoll som är gjort till Frog på Cam?

Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • LillaG

Och så undrar jag om parasollerna har utvecklats något... har de blivit bättre på något sätt uv-skyddsmässigt, eller är det samma om man tittar några år bakåt?

Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • Asereht
    LillaG skrev 2010-05-16 13:59:44 följande:
    En parasoll-fråga: Passar ett parasoll som är gjort till Frog på Cam?
    Är det inte bara olika fästen?
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • LillaG
    Asereht skrev 2010-05-16 14:09:18 följande:
    Är det inte bara olika fästen?
    Säkert. Men kan jag då byta ett frog-fäste mot ett cam-fäste?
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • Fröken Småland
    LillaG skrev 2010-05-16 14:34:16 följande:
    Säkert. Men kan jag då byta ett frog-fäste mot ett cam-fäste?
    De nyare parasollerna levereras med fyra olika fästen; dels för olika vagnar och dels för att man skall kunna fästa på olika ställen på vagnen. Det har aldrig gjorts något särskilt Frog-parasoll utan det gamla med fasta fästet passade lika bra till Gecko och Cameleon. De riktigt gamla parasollen (typ sex-sju år gamla) hade inget silvertyg under utan är bara enkelt bomullstyg.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-16 14:43:41 följande:
    De nyare parasollerna levereras med fyra olika fästen; dels för olika vagnar och dels för att man skall kunna fästa på olika ställen på vagnen. Det har aldrig gjorts något särskilt Frog-parasoll utan det gamla med fasta fästet passade lika bra till Gecko och Cameleon. De riktigt gamla parasollen (typ sex-sju år gamla) hade inget silvertyg under utan är bara enkelt bomullstyg.
    Tackf ör info, har ett svart parasoll med silver men bara ett fäste (iaf som skickades med). Då har man lite kött på benen iaf.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • linaenn

En fråga om sittdelstyget, vad tycker ni är bäst på sommaren - canvas eller fleece? Jag tänker på om fleece blir mycket varmt för barnet på sommaren?

Och är det någon som har Paul Frank Skurvey till en brun Cam-bas som har lust att lägga upp bild i bildtråden?

* August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • LillaG
    Fröken Småland skrev 2010-05-16 14:43:41 följande:
    Tack!! Härligt med snabba svar! {#lang_emotions_sunny}
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • Mymemlan

Jag hade tänkt sy en sittdyna till min cameleon, är det nån som pysslar med sånt och har nå mått och mönster kanske? :) Tips?! :D

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21