• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Mamma Bondesson
    Kavat skrev 2010-05-12 16:14:59 följande:
    450:-, men har inte testat själv att ha på bugga. Dock var jag nöjd med Logico S som babyskydd, fast det är tungt! Jag köpte Maxi Cosi denna gång istället.
    ok. Inte så farligt pris då =)

Är du nöjd med maxi cosi?
  • jean1

Har en fundering ang myggnätet till buggan. Det är ju formsytt, som regnskyddet, så på så sätt är det smidigt och bra, och fint . Använde det för första gången idag och tyckte det var lite väl precis, det blir ju glipor som gott och väl släpper förbi getingar osv nere vid sufletten. Är det så för er andra också??

• Mymemlan

Nu är jag med bugga! :) Köpte den begagnad, visade en annons i den här tråden för nån dag sen. Den är underbar! Kmr aldrig vilja köra min emmaljunga city cross igen! :) Dock funderar jag på hur man får på myggnätet jag också ,det blir ju glipor?

• Stargirl
    Berit82 skrev 2010-05-12 18:12:25 följande:
    Kommer ni ihåg den misstänkta nya buggan på Tradera som det var en del snack om i tråden? Tydligen tog inte Tradera min anmälan på allvar... Stackars köpare.www.tradera.com/NY-BUGABOO-CAMELEON-auktion_3...
    Fy....låter inte så kul. Ingen kan väl vara så dum att de förskottsbetalar så mycket pengar?
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • mamma på vift
    Mamma Bondesson skrev 2010-05-12 15:28:29 följande:
    Har en liten bugaboo + babyskyddsfråga =)Vet att Akta Graco har en modell som man ska kunna ha på buggan med adapter. Det ska vara Logico S. Är det någon som har en sån här och är ni nöjda med den? Är det någon som har bild på hur den ser monterad på vagnen? Någon hum om vad adaptern kostar?Tackar på förhand för hjälpen!
    Jag har bilder i mitt galleri på Logico S med adapter på chassit. Jag tyckte om det babyskyddet, lillgroda satt bra i det, det var lätt att sätta fast i bilen med basen och super att sätta på vagnen med adaptern. Jag upplevde det inte som tungt, men min lillfis vägde iof inte så mycket.
    Att städa när man har småbarn är som att skotta snö när det fortfarande snöar.
  • Mamma Bondesson
    mamma på vift skrev 2010-05-12 18:58:07 följande:
    Jag har bilder i mitt galleri på Logico S med adapter på chassit. Jag tyckte om det babyskyddet, lillgroda satt bra i det, det var lätt att sätta fast i bilen med basen och super att sätta på vagnen med adaptern. Jag upplevde det inte som tungt, men min lillfis vägde iof inte så mycket.
    ÅH! Vad fint! Tack så mycket! Ser ju toppen ut!

Tack alla andra med för svaren!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21