• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • HemmaHosSofi
    Joddan skrev 2010-05-18 11:08:00 följande:
    Jag hade den gamla Bee men sålde den i februari och köpte en UJ swift för been var usel i snöovädret och vi behövde en teräng. Men den var inte lika ljuvlig som been så den fick flytta förra veckan... O nu vill ja ha bee+! Eller köpa en begagnad "gammal" igen...
    http://www.blocket.se/goteborg/NY_Bugaboo_Bee___Plus_27557457.htm?ca=16&w=3

(inte min)
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • Stargirl
    Joddan skrev 2010-05-18 11:08:00 följande:
    Jag hade den gamla Bee men sålde den i februari och köpte en UJ swift för been var usel i snöovädret och vi behövde en teräng. Men den var inte lika ljuvlig som been så den fick flytta förra veckan... O nu vill ja ha bee+! Eller köpa en begagnad "gammal" igen...
    Nu kan du ju fynda gamla Bee vagnar på Blocket gissar jag. Men jag hade nog köpt en ny Bee iaf jag tycker den nya är bättre.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Joddan
    Stargirl skrev 2010-05-18 11:36:35 följande:
    Nu kan du ju fynda gamla Bee vagnar på Blocket gissar jag. Men jag hade nog köpt en ny Bee iaf jag tycker den nya är bättre.
    Man kanske kan fynda nya bee på blocket
    Silas 2009-03-03
  • LillaJag89

skulle behöva er hjälp angående val av färg på sittdyna.

har sandbas. topset i sand fleece, svart canvas och denim, samt rosa och svart fleece sommarsuflett.

vilken färg blir bäst tror ni?

• LR75

jag som pedantsköter min bugga håller på att bli tokig...

trots att jag siliconar så gnisslar min vagn så jag håller på att bli galen...jag lyssnar och sprejjar...rullar och lyssnar...och fan gnisslet är kvar.
    har sprejat överalt...

råd någon??

• Stargirl
    LillaJag89 skrev 2010-05-18 12:44:45 följande:
    skulle behöva er hjälp angående val av färg på sittdyna.har sandbas. topset i sand fleece, svart canvas och denim, samt rosa och svart fleece sommarsuflett. vilken färg blir bäst tror ni?
    Jag hade köpt sand då den alltid matchar eftersom din basfärg är sand. Jag ska ha en gul sittdyna till min rosa Bee. Vad tror ni om det?
  • Tant Pruselius
    Stargirl skrev 2010-05-18 13:25:29 följande:
    Jag hade köpt sand då den alltid matchar eftersom din basfärg är sand. Jag ska ha en gul sittdyna till min rosa Bee. Vad tror ni om det?
    det blir toppen fint. Vart hittar du dyna till Bee? är det till + eller äldre?
  • Stargirl
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 13:29:59 följande:
    det blir toppen fint. Vart hittar du dyna till Bee? är det till + eller äldre?
    Jag har förbokat Bugaboos egna. Den ska komma i slutet av maj. Kolla med Kidzshop. Den ska passa alla Bugga modeller.
  • Tant Pruselius
    Stargirl skrev 2010-05-18 13:39:37 följande:
    Jag har förbokat Bugaboos egna. Den ska komma i slutet av maj. Kolla med Kidzshop. Den ska passa alla Bugga modeller.
    oj, förhoppningsvis även äldre Been också då ...
    wäjh!
  • JoiPoi

Weeeeiii äntligen kom mitt sand topset! Passade bra med marinblå bas
    Jag är nöjd... Trist att de är så dyra, har redan fler olika och barnet är inte ens tre månader hihi
    Kul att variera sig... Tror jag ska köpa ett parasoll, tycker personligen att det ser skit fult ut.. Vilken färg tycker ni!?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21