• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Drömde att jag fick en rosa Bee+ inatt. Helt lycklig var jag tills jag märkte att de va en dröm ... * letar efter ngt att sälja så jag har samvete för en ny Bee*

Silas 2009-03-03
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2010-05-18 10:33:10 följande:
    Drömde att jag fick en rosa Bee+ inatt. Helt lycklig var jag tills jag märkte att de va en dröm ... * letar efter ngt att sälja så jag har samvete för en ny Bee*
    har du den äldre nu? eller har kanske haft
  • Stargirl
    Pruseluskan skrev 2010-05-18 10:37:46 följande:
    Jag gillar "vingarna" på den äldre modellen Bee, tycker den blir mer ombonad en Bee +
    Det var #1 på vad folk ville ha bort på Bee De behövdes för att den gamla Bee hade en massa mojänger på sidorna. Men den nya har inte det.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • HemmaHosSofi
    Xst skrev 2010-05-18 08:43:22 följande:
    Max 6000 för ett nyare med foamhjul som inte gliderMax 5000 för ett gammalt med lufthjul
    Men man kan väl ha foamhjul på ett äldre chassi, eller går inte det?
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
  • Joddan

Jag hade den gamla Bee men sålde den i februari och köpte en UJ swift för been var usel i snöovädret och vi behövde en teräng. Men den var inte lika ljuvlig som been så den fick flytta förra veckan... O nu vill ja ha bee+! Eller köpa en begagnad "gammal" igen...

Silas 2009-03-03
  • Tant Pruselius
    Stargirl skrev 2010-05-18 10:45:19 följande:
    Det var #1 på vad folk ville ha bort på Bee De behövdes för att den gamla Bee hade en massa mojänger på sidorna. Men den nya har inte det.
    Jaha ja... fast jag vill inte ha bort dem men jag är ju inte riktigt som alla andra Jag tycker som sagt att det gör den lite mer ombonad. Jag gillar suffletten's kojkännsla också... som gissningsvis är det #2 på vad folk ville ha bort på Bee

• Tant Pruselius
    Joddan skrev 2010-05-18 11:08:00 följande:
    Jag hade den gamla Bee men sålde den i februari och köpte en UJ swift för been var usel i snöovädret och vi behövde en teräng. Men den var inte lika ljuvlig som been så den fick flytta förra veckan... O nu vill ja ha bee+! Eller köpa en begagnad "gammal" igen...
    Så då ska jag släppa tanken på att byta min Bee mot en swift då...
    Jag gillar som sagt den äldre modellen. Men skulle ju inte tacka nej till att kanske testa en +
  • Xst
    HemmaHosSofi skrev 2010-05-18 11:05:12 följande:
    Jo visst men i orginalskick så är det ju lufthjul som medföljer gamla chassit Om man inte bytt ut.
  • HemmaHosSofi
    Xst skrev 2010-05-18 11:13:52 följande:
    Jo visst men i orginalskick så är det ju lufthjul som medföljer gamla chassit Om man inte bytt ut.
    Tänkte väl det. Började leta febrilt efter ventil på mina hjul utan att hitta någon, och jag har ett "äldre" chassi
    Joline 080219 ♥ Love 100214 hemmahossofi.blogspot.com/
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21