• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Apotheosis

Allt är i sin ordning.

En Duo är samma sak som en Mono och ett Extensions kit.

Ext kittet är alltså en extra ram, en till sittdel, sufflett, sufflettbågar och sufflettspännen typ. Så att den kan ha två sitsar på samtidigt liksom.

Donkey version 1.1 är det nya chassit.

• Elmiina

Hos www.babyhuyswebshop.nl/ kostar duo vagnen all black 8100 svenska kronor. Känns ju värt! Kan sedan köpa till nya suffletter när bebis nr två har kommit och vi vet kön :)

Men är det nån som har beställt från dem något? Är de pålitliga? Man betalar med kort, är rädd att de drar för mycket eller nått. Och leveransen är på 3-5v, är det säkert att man får vagnen också?

• Elmiina

Ja nu ska jag sluta tjata på er!! Haha! Har bestämt mig för den sidan nu iaf :) känns super. Det enda jag undrar nu är ifall man väljer tex svart bas med soft pink, så är ju båda sufletterna och locket i den färgen. Jag vill ju ev ha olika färger på suffletterna samt svart ligg lock. Så all black blir nog bra, så köper man till sufletter bara.

Men tycker ni att det är snyggast att ha locket i samma färg som suffletten på liggdelen? Eller ha locket i svart.

Hahah jag är knäpp! Men jag har precis fallit för buggorna och kan ingenting

• littlemisssunshine08

jag köpte cam3 nyligen och har märkt att den drar mot höger jättemycket! någon som har samma/vet varför det är så/om det finns något att göra åt? Känns ju lite surt på en sprillans ny vagn!

• Apotheosis

Om du har Swedbank kan du göra ett e-kort i din internetbank där du bestämmer hur mycket som får dras från kontot och så får du ett tillfälligt kortnummer typ. Prata med din bank om de har något liknande? Jag har inte hört om någon som haft problem med babyhuys. Det kommer att dras lite mer än det exakta priset eftersom banker brukar ta en växlingsavgift.

Jag tycket det är snyggast att ha alla suffletter och lock i samma färg. Jag tycker det ser konstigt ut när folk har en rosa och en turkos sufflett. Jag har aldrig sett någon som har en annan färg på locket än på suffletten.

Sunshine: drar den fortfarande åt höger om du byter plats på hjulen? I så fall tycker jag att du skall reklamera den hos din ÅF.

• littlemisssunshine08
    Apotheosis skrev 2014-03-13 00:48:42 följande:
    Om du har Swedbank kan du göra ett e-kort i din internetbank där du bestämmer hur mycket som får dras från kontot och så får du ett tillfälligt kortnummer typ. Prata med din bank om de har något liknande? Jag har inte hört om någon som haft problem med babyhuys. Det kommer att dras lite mer än det exakta priset eftersom banker brukar ta en växlingsavgift.

Jag tycket det är snyggast att ha alla suffletter och lock i samma färg. Jag tycker det ser konstigt ut när folk har en rosa och en turkos sufflett. Jag har aldrig sett någon som har en annan färg på locket än på suffletten.

Sunshine: drar den fortfarande åt höger om du byter plats på hjulen? I så fall tycker jag att du skall reklamera den hos din ÅF.
    ska testa!

köpte den i usa och är hemma nu... 
  • saal

Funderar på att köpa en bee från utlandet för att köra själv ca 1 år och sen kommer den säljas på blocket. Vilken färg på suffleten har då bäst 2a hands värde om man ska tänka så långt och det för egen del inte spelar någon roll 

• Hejåhå

Saal: jag tror svart eller off white. Vet dock inte hur det blir med blekningen på det svarta efter något år.