• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Poppit
    StaffenAssar skrev 2010-05-18 20:23:10 följande:
    Vet inte om detta redan tagits upp? Det här måste väl ändå vara de kopior som det pratats om ska vara i omlopp? www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Ca meleon__10_Helt_Ny_27566773.htm?ca=11&w=1
    Hmm.. Kina import.. låter ju onekligen mystiskt!
  • Ia 70

En fråga som kommer upp då o då men orkar inte leta

Ni som köper begagnade delar i fint skick (utan skador eller solblekning) typ varukorg, sittdelsbas, ram, suflettspännen/bågar, hjul vad ger ni på ett ungefär? Halva nypriset eller mer eller mindre?

Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Xst
    Ia 70 skrev 2010-05-18 21:40:24 följande:
    En fråga som kommer upp då o då men orkar inte leta Ni som köper begagnade delar i fint skick (utan skador eller solblekning) typ varukorg, sittdelsbas, ram, suflettspännen/bågar, hjul vad ger ni på ett ungefär? Halva nypriset eller mer eller mindre?
    Max halva nypris *Snål*
  • Ia 70
    Xst skrev 2010-05-18 21:41:17 följande:
    Max halva nypris *Snål*
  • LillaG
    Ia 70 skrev 2010-05-18 21:40:24 följande:
    En fråga som kommer upp då o då men orkar inte leta Ni som köper begagnade delar i fint skick (utan skador eller solblekning) typ varukorg, sittdelsbas, ram, suflettspännen/bågar, hjul vad ger ni på ett ungefär? Halva nypriset eller mer eller mindre?
    Eftersom jag är ny på det här med bugga har jag spanat runt lite på begagnatmarknaden av acessoarer oxå. Jag blir verkligen förvånad över att priserna är så låga!! {#lang_emotions_ghost}
    Det mesta ligger på halva nypriset och lägre beroende på skick. Antar att bugga-marknaden har exploderat och säljare och köpare har kunnat enas om halva priset ungefär. Bugga känns inte alls så originellt längre.
    Isac 0607 ♥ Lucas 0910
  • Ia 70
    LillaG skrev 2010-05-18 21:53:17 följande:
    Eftersom jag är ny på det här med bugga har jag spanat runt lite på begagnatmarknaden av acessoarer oxå. Jag blir verkligen förvånad över att priserna är så låga!! Det mesta ligger på halva nypriset och lägre beroende på skick. Antar att bugga-marknaden har exploderat och säljare och köpare har kunnat enas om halva priset ungefär. Bugga känns inte alls så originellt längre.
    Okey tack

-------------------------------------------------------------------

Hur ofta kan man hitta beg. stolsramar, hittar ingen just nu.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21