Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Fröken Småland skrev 2011-02-16 06:46:28 följande:
    Liten Mjau: man får vara lite klurig och även söka på vanliga felstavningar; som Buggaboo t ex. Såna vagnar brukar bli billiga eftersom ingen hittar dem *vet*
    Eller använd wild card "Camel*" och liknande. Det är så man gör fynd!
    Du är ett sant proffs du! *beundrar*
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-02-16 08:20:00 följande:
    Du har bara sett toppen av isberget

Mitt paradnummer är nog den gången då det såldes en NY Cameleonram, NYTT toppsett och en NY liggdel för 300 kr tillsammans och annonsören inte svarade på mobilen. Då kollade jag upp mot Skatteverket vem som mer var skriven på den adressen och ringde på hans mobil istället. Han svarade, lämnade över mobilen till sin sambo och skatten var bärgad

Svart bälte eller stalker?
    *asg och blir seriöst lite rädd för fröken i fråga* HAHAHAHA!!!!
    Mins oxå den "stackarn" som försökte lura dig på någon overall(molo?) som du hade regelbunden telefonkontakt med ett tag tills det -wola- löste sig
  • Tant Pruselius
    Snoppan skrev 2011-02-16 12:55:20 följande:
    En off white, lmt edition. För 2000:- eller bud. För dom skulle flytta utomlands :P
    hahaha, snacka nerringd!!!
  • Tant Pruselius
    galojj skrev 2011-02-17 10:12:59 följande:
    Vet ni om det finns någon fin och bra liten sådanhär väska man kan spänna fast på handtaget med ett litet fack för tex plånbok och ett hål för en flaska eller liknande som passar på en cam?
    kör på mini kånken ! *favvo*
  • Tant Pruselius
    galojj skrev 2011-02-17 10:38:31 följande:
    men, jag kommer nog inte ha någon jackficka i sommar:-P
    Men, ne...jag har sett en förut...för lääänge sedan
    Finns ju andra varianter, ska lägga in en länk så ni förstår vad jag är ute efter ialalfall
    Men, sen är ju frågan om det finns några sådanna som passar på en cam...
    en sådan här hade jag till min uj - www.pappaprylar.se/mugghallare-till-barnvagn-tinkafu&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Tinkafu+Muggh%E5llare+till+barnvagn%2C+Tinka men tror inte den sitter lika bra på bugga
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2011-02-18 12:15:53 följande:
    jag e så besviken på lila :( Trodde det skulle vara en pastelllila
    *lika* tycker den va för vinröd - vilket är min "hatfärg"....
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-02-18 12:54:03 följande:
    Åh, en frände! Vi bytte också i samma åldersveva och jag tycker också buggan är skitsnygg med liggdel. Alla andra verkar vara emot oss.
    *är helt med er*
  • Tant Pruselius
    jean1 skrev 2011-02-18 13:05:31 följande:

Tror ni andrahandsvärdet sjunker på de gamla färgerna nu när de nya kommit?

Och jag som SKA ha en rosa suflett till vår gråa bas, tvekar om inte den cerisa ändå är snyggare än den nya i pastell?

Vad tycker ni??

cerise !!!! utan någon som helst tvekan, den nya var alldeles för miss piggy - pink
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21