Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Tant Pruselius skrev 2011-02-14 08:15:42 följande:
    tänk att killar tror att snoppen försvinner av rosa ?!
    inte ALLA, vissa!
  • Tant Pruselius
    Rosa Bubbelgum skrev 2011-02-14 09:03:24 följande:
    Fröken Småland: Jag gjorde som du sa och drog teleskopshandtaget ändan upp och gissa den satt fast i det lägsta läget så när jag drog upp den så rättade hela vagnen till sig. TACK så jättemycket en sten har lättat från mitt hjärta :-. Det visade sig att själva handtaget (tyget) hade glidit ner på ena sidan och tog emot. Gud vad bra ni är här på denna sidan. 

En liten annan fråga är om man har råkat ha swirvelhjulen liggande så att de har blivit lite rostiga (själva skruvhuvudena) finns det något man kan rengöra dem med? Jag funderar på att köpa nya ändå.  
    tror någon rekomenderade svinto? fast jag kan va helt uppe i det blå och cykla...
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-02-14 11:38:16 följande:
    Min man skiter heligt i vad det är för färg på vagnar och tillbehör så länge de fyller sin funktion. *gillar*
    oxå är han romantisk, inte undra på du "knep" han
  • Tant Pruselius
    rosenkind skrev 2011-02-14 12:49:35 följande:

Nu behöver jag råd!

Kan den här åkpåsen passa ihop med grå/blå Cam eller kommer färgerna skära sig?
    Jag har den här hemma men funderar på att sälja den...

Den HÄR åkpåsen vill jag ha
    Men tror ni den passar bättre då? Färgmässigt alltså? eller behöver jag svart toppset för att det ska bli snyggt?

SUCK vilka problem

personligen gillar jag den röd/turkosa betydligt bättre....
    fast den vita skulle va grym i en all black !*dreggel*
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-14 17:48:20 följande:
    Bläää i dag e jag bitter, men helt seriöst! bildtråden är till för bilder och inte en massa snack! jag tar bort den från mina favoriter och därmed kommer jag inte heller lägga in bilder där. 
    för de e duktigt störande! Demon 
    Fröken Småland skrev 2011-02-14 18:20:30 följande:
    Ooops,PMS-varning på sjukhusmamman . Men jag håller med, bildtråden är till för just bilder och inte en massa snack. Jag tycker inte att man skall vara rädd att lägga bilder både här i tråden OCH i bildtråden så kan man snacka här och använda bildtråden som ett arkiv för inspiration och tips
    *håller med*
  • Tant Pruselius
    rosenkind skrev 2011-02-15 09:37:05 följande:
    Är det nya färger på bas eller topset? Eller både och? *spännande*
    Syskonvagnen kommer väl till försäljning nu snart också?
    till hösten har jag hört att åsnan kommer...
  • Tant Pruselius
    rosenkind skrev 2011-02-15 09:43:25 följande:
    Jag tycker nog de hade kunnat komma på nåt bättre namn än donkey
    Låter inte så glamoröst i mina öron
    hehe, en packåsna helt enkelt
  • Tant Pruselius
    thj skrev 2011-02-15 10:07:51 följande:
    De kommer nu i vår och kommer kunna förbokas så fort bilder finns
    "det kommer vara en begränsad upplaga"

kramen
    nääääj *stressad* why god why?!
  • Tant Pruselius
    annat82 skrev 2011-02-15 10:29:54 följande:
    Jag tycker ganska mycket passar den blå basen. Visst den grå basen är lättare, för där är väl inget som blir riktigt fel, men jag tröttnade på min grå efter en månad sådär.

Jag gillar blå och PF colorblocks, den mer cerise-rosa (blir väldigt färgstarkt), det orangea, rött och så klart svart. Har ett marinblått som jag tror passar, men har inte testat. Orange suflett till den blå har jag lagt en bild i bildtråden med. Fast jag gillar de färgstarka varianterna. Visst kanske tröttnar lite på dem efter ett tag, men har man bara något annat så byter man lätt och blir glad igen Svart har jag också, men har inte använt mer än nån månad tror jag, gillar de andra bättre bara
    grå=trist
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-02-15 17:52:02 följande:
    Jupp, på engelska heter det just Carry Handle. Jag tycker det verkar läskigt och har aldrig vågat bära med barn i men på produktbilder visar man funktionen.
    du när du hade cam, hade du nya chassit då va? *kikar på bilderna med det klarblå basen* va det beg eller köpte du ny ?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21