Robzgurl skrev 2011-02-11 09:01:12 följande:
Har två barn, en 5 åring o en treåring.
Jag har haft en Bugaboo Bee till min 3 åring som jag skaffad när han var 3-4 månader. Jag har älskat den!
Det har ju inte gått att köra i terräng direkt men faktiskt på tre år är det inte många gånger jag tänkt på det. vi rför oss mest på betongen ;-P.
Men som denna vintern, (bor i skåne) där vi också haft mycket snö hade det ju knappt gått... Sen hur mkt går man egentligen ut när det är såå mkt snö...
Jag planerar tredje barnet och är sugen på en Bee +, istället för min Bee som jag nyss sålt medan jag fick pengar för den så att säga.
Den sägs ju kunna anv'ndas från födsel..
MEN!!! Är det verkligen så skönt för bebisen att ligga fastspänd sådär direkt?? Ok, de rullar juinte runder direkt. Men med min största hade jag en STOR kombivagn med svängbara framhjul, Herqules. Och DET gör jag aldrig om haha. Tvåan fick ligga i den när han kom sen bytte ju jag til Been.
Vad säger ni? Bugaboo Cameleon, känns, ut on in i bilen.. ta av ovandelen. känns klöddigt. Plus att liggdelenbara används så kort tid...
Vad säger ni som provat båda??'
Bugaboo Cameleon eller Bugaboo Bee+???
cam! Bee/Bee+ är enligt mig en (lyx) sulky....
Jag tycker buggans liggdelar känns rymliga om man jämför med teutonia, uj och liknande ....