Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 21

lissats skrev 2010-06-25 14:18:04 följande:
    Hej, 
    Jag undrar bara vart man kan beställa saker till Buggan. Jag har varit inne på Bonti´s hemsida men där går det inte att lägga in varor i varukorgen. Jättekonstigt.
    Sen på köpbarnvagn så hade dom så lite saker.

Tips? 
    testa

www.kidzshop.se
    www.babyshop.se

De brukar ha bra om lager.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Sjukhus Mamman skrev 2010-07-19 18:47:15 följande:
    oh är så ledsen min reklamerade denimbas kom med schenker i dag! och paketet var helt mos och ÖPPET!
    sittdelen är sönder känns så jäkla trist!
    Fast det är bara att reklamera till schenker.....det är deras fel och de ska ersätta dig.
  • Stargirl
    lilyanna skrev 2010-07-24 15:45:09 följande:
    Hej!

Funderar på att bygga ihop min egna bugga, alternativt om jag kan få tag i en beg. till bra pris. Vet ni vart man kan få tag i clips till suffletten och bumperbaren samt bågarna till sufletten?

Tacksam för svar!
    Kidzshop och Babyshop.se är bra på att hålla lager.
  • Stargirl
    Snoppan skrev 2010-07-24 09:44:26 följande:
    Kollar på en cameleon och undrar om det är dyrt att ge 6000 för en 09a med de flesta delar fabriksnya 2010.. Bl.a. Chassi och hjul och lite annat?
    Nej, det låter som ett bra pris. Det följer väl med lite tillebhör också?
  • Stargirl

Länge sedan jag kikade in här....dottern har i princip slutat att åka vagn. Buhuuuuu.... Vi behåller givetvis Bee ett tag till men jag måste nog inse att hon inte behöver vagn längre.

• Stargirl
    Coca cola light skrev 2010-08-24 12:21:44 följande:
    Fast hur kan Bugaboo vara så ansvarslösa och inte ta tillbaka sina reklamerade chassin när en kund får ett nytt?
    Jag får väl egentligen skylla mig själv då jag märkte problemet redan då jag köpte vagnen och för det priset kan jag egentligen inte vara mer än nöjd.
    Det är väldigt svårt att få kunderna (butikerna) att returnera alla sina chassin....ibland är det dyrare för butiken att betala för frakten för det fealktiga chassit än att "ta" straff avgiften de fårn från Bugaboo.
  • Stargirl
    mallan brallan skrev 2010-09-01 14:23:23 följande:
    Imorn kommer den nya All Black:en med Schenker,
    så nu får jag hänga här med er igen!!
    Avis.....jag har inga vagnbarn längre. Dottern åker inte ens Bee. Nu är det slut
  • Stargirl
    solouniko skrev 2010-09-03 16:08:42 följande:
    Hej tjejer, nu var det länge sen jag var in här.. Meeen, NÄR är det egentligen syskonvagnen kommer? Ska den visas på mässan som är här i krokarna, eller har den varit kanske?
    Det finns väl inget bekräftat vad det är som ska visas. Men mässan är runt 15 sept iaf I Tyskland.
  • Stargirl
    solouniko skrev 2010-09-03 16:39:56 följande:
    Hoppas Hjärta Det är ju snaart. Isåfall skulle den komma till våren? Jag hoppas verkligen och undrar vidare vad priset kan tänkas landa på Drömmer
    Ja, det lär man få reda på efter mässan.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21