Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

SophiaM skrev 2011-02-23 21:26:09 följande:
    Hej alla experter!

Köpte en "Ocean" för någon månad sen och packade upp den nyligen.
    Insåg då att det inte ingår något sittdelstyg, vilket jag inte insett fören nu. Varför är det så? På många bilder så ser man ju sittdelstyg också?! 
    Men fick du inte ens ett svart sittdelsskydd?
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008
    linaenn skrev 2011-02-24 10:04:02 följande:
    fast i annonsen står det "obs utan sittdelsklädsel obs".....
    Jo precis jag är oxå läskunnig. Men varför trycker man upp bilder på en limited edition om syftet inte är att sälja vagnarna så ?

Måste ju finnas någon förklaring.
  • straw2008

Dynan är skitäcklig, nylon :0(

• straw2008

Clara, jag o många tycker att gamla been är mkt finare o mer praktisk ! Jag har haft både och o visst ryggstödet är höj/sänkbart men högsta läget är ju inte högre än det fasta läget på gamla bee. Sitsen på nya sk vara bredare men det är samma chassi o det enda de gjort är att ta bort två "vingar" som fanns på gamla been, tar du bort dem på din vagn får den samma sittbredd som bee plus :0) KÖP säger jag :0)

• straw2008

Ska mäta har både gamla o nya.

• straw2008

Högsta läget på bee+ 51 cm Lägsta läget på bee + 44 cm Fasta läget på bee 54 cm Hrm tror inte jag mätt fel.... Grejjen är att på plussen går suffletten högre än själva ryggstödet men ska man ha huvudet där så får ju inte hvudet något stöd alls. Jag har bara mätt sittdelstyget på bee då det är det enda jag har kvar men jag mätte från överkant ner till där det är smalspårigt sytt.

• straw2008
    Fröken Småland skrev 2011-03-14 09:42:17 följande:

Hur tänkte de här?

HA HA ursäkta men jag tycker inte den är fulare än något annat hemsytt Tungan ute
  • straw2008

Jag är uppvuxen med en mamma som sytt allt jag ägt typ, allt från tygblöjor o bävernylonoverall till kompisars födelsedagspresenter. Så nää jag är inte mkt för varken hemstickade raggsockor eller hemgjort potatismos.

• straw2008

Såg de nya klädslarna på bonti o de är verkligen gräsliga :0( tror de kommer rea alla nya färgerna. O de hade bara klätt om liggvagnar så sittdelstyg ingår nog inte.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21