Bugaboo-tråd nr 21
Apansonsmamma det ska vara så du kan t bort ramen ställa den på långkant o trycka ihop med knät så sitter den fint.
Apansonsmamma det ska vara så du kan t bort ramen ställa den på långkant o trycka ihop med knät så sitter den fint.
Spottade precis min första donkey på odenplan o blev SÅ avtänd,har aldrig sett en större klumpigare vagn tror jag??
Den må vara lika bred men den är högre o mkt mer skrymmande på något sätt. Skulle heller aldrig i livet gå med en dubbel uj för den delen heller ;0) Första jag tänkte var -shit stackars förälder att ha valt ett sånt åbäke ! Ha ha sen såg jag bb logon :0)
Fröken spargris, jag älskar gamla been, vi har den nya o tycker inte den är lika bra eller fin alls! Mitt första barn hatade att åka i sin fixerade sits på cammen, JAG älskar den!!
Vilka mått hänvisar ni till när ni jämför donkeyn med dubbel uj ?? Yttermått på chassi eller hjul?? Vagnen sticker ju ut ordentligt utanför hjulen o så tänkte jag....
Jag är helt klart fan av bb, har gått i hemsydda kläder precis hela livet o har svårt att se någon som helst charm med hemsytt. Men fan av original bb helt klart annars hade jag inte köpt bb vagnar o tillbehör för runt 20000 kr.
Jag tyckte väl inte donkeyn var fulare än någon annan dubbelvagn på bredden, det var bara det att den var hoskerligt stor!! Jag tyckte redan att uj var skitstort i denna är liksom högre så den blir liksom jättestooor!! Vi köpte en Phil o teds från England, använde i ett år o sålde för samma summa förra veckan :0) Vi älskade Phil o teds, någon kompis har en dubbel uj men kan knappt använda den då hon nästan alltid kör på någon eller helt enkelt känner sig begränsad då den är så himla stor.
Brun beige rosa offwhite 599 kr finns på blocket :0)
Gavagai du har satt suflettfästena på fel sida, byt plats på de :0)