Bugaboo-tråd nr 21
Sen hörde jag inget mer, får inte svar då jag mejlar dom heller, riktigt crappig service.
Finn ju typ inget kvar i heron :0( det är väl deras utflrsäljningsbutik (den tillfälliga) som redan haft typ 50 på all som nu ska stänga ?? När jag vR där för ett pR månader sen fanns några timberland plagg i storlek 62 några spjälskydd badrermometrar lite olika tröjor i 56 från mex o några rwgnskydd till Phil o teds.... Typ!! Eller är det något annat som reas nu??
Jag har handlat massa saker sm jag fått skickat till hotellet jag bott på, funkar inte för alla företag dock.
Men vår liggdel sitter så om man slarvar med kardborren. O sufletten i fleece är ju dubbel o jag tycker den kan dra sig dådär ibland? Hjulen ser ju knasiga ut bromsvajern kan se knasig ut på vår vagn om man gått förbi något o fastnat så den dragit sig...Hennes är säkert en kopia dock men just liggdel o suflett kan se ur sådär vid snemontering.
Tre st i tråden har erbjudit henne pengar för vagnen... hon är aktiv i forumet.

Jag är medlem i bildtråden men hittar inte den ? Tycker oxå det är svårt att hitta bilderna när man väl hittat tråden ? Bara jag ha ha ?

Frogen har fått ny klädsel, helröd ![]()