Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

mammageno skrev 2011-04-01 00:17:09 följande:
    Det finns ju nya i kartong på blocket men jag blir lite misstänksam faktiskt, bör man akta sig kanske?
    Personligen skulle jag hellre köpa en ny på blocket än betala 8000 för en sitvagn på kidzshop, har verkligen så urusla erfarenheter från kidzshop...
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Vårt barn totalvägrade den fixerade sitsen de kan ju varken vända på sig eller sova på sidan, tyvärr för JAG älskde vagnen :0) Varken jag eller min man har heller aldrig lyckats fälla ihop/upp utan att precis allt i varukorgen flygit ut över hela gatan...

• straw2008

Går inte att knyta ihop varukorgen alls på en ny denimvagn tygen är tjockt o jättestelt.

• straw2008

Men glidande handtag kan ju åtgärdas. En cykelaffär i Sthlm fixar det på båda sidorna för 300 med hjälp av någon extradel. Tror jag alla cykelteparatörer kan göra. Gamla chassit är ju så urket fult jämfört med nya, o skummet på handtaget blir så torrt o läskigt slitet på ett så pss gammalt chassi.... Som sagt glidande handtag kan faktiskt fixas :0)

• straw2008
    hej att skrev 2011-04-04 11:29:27 följande:
    Ja så menar jag.
    TACK! Verkligen! Kyss
    mammageno skrev 2011-04-04 11:13:27 följande:
    Kolla på kidzshoppen! På reservdelar
    Där är jag och tittar nu minsann! Tackar! 7200 kr nytt? Det var helt ok! (Är helt skadad nu med alla hutlösa vagnpriser jag på intet sätt verkar komma under...)
    Tänkte dock försöka klämma resterande delar, förutom chassit, begagnat om det finns.
    Tror jag mailat varenda säljare på blocket nu, måste ju veta om de kan skicka. Det skulle kosta en halv barnvagn för mig att hämta vagnen personligen, eftersom jag bor på Gotland. (Alla kostnader räknas i barnvagnar just nu... )
    Nej, arbete om 30 minuter!

Det blir med spänning jag kollar mailen ikväll.
    Nää inte 7200 med alla de grejjerna väl ? Det är väl som sittvagn man kan få den för 7200 ?

Gud köp en på blocket istället!
  • straw2008

Jag tycker orange bas med rosa röd eller marin topp är så sjuuuukt fint!!!

• straw2008

Vi snvände been till vår dotter fr.o.m. Nyfödd.

• straw2008

Jag vill oxå att fler företag ska börja göra topset i andra färger o tyger, behöver verkligen inte vara original. Som bemz gör för ikeasoffor !! Affärside någon :0)

• straw2008

Sundhinr kids är sjukt bra vi har en sån!!!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21