-
Personligen skulle jag hellre köpa en ny på blocket än betala 8000 för en sitvagn på kidzshop, har verkligen så urusla erfarenheter från kidzshop...mammageno skrev 2011-04-01 00:17:09 följande:Det finns ju nya i kartong på blocket men jag blir lite misstänksam faktiskt, bör man akta sig kanske? -
Vårt barn totalvägrade den fixerade sitsen de kan ju varken vända på sig eller sova på sidan, tyvärr för JAG älskde vagnen :0) Varken jag eller min man har heller aldrig lyckats fälla ihop/upp utan att precis allt i varukorgen flygit ut över hela gatan...
-
Går inte att knyta ihop varukorgen alls på en ny denimvagn tygen är tjockt o jättestelt.
-
Men glidande handtag kan ju åtgärdas. En cykelaffär i Sthlm fixar det på båda sidorna för 300 med hjälp av någon extradel. Tror jag alla cykelteparatörer kan göra. Gamla chassit är ju så urket fult jämfört med nya, o skummet på handtaget blir så torrt o läskigt slitet på ett så pss gammalt chassi.... Som sagt glidande handtag kan faktiskt fixas :0)
-
Nää inte 7200 med alla de grejjerna väl ? Det är väl som sittvagn man kan få den för 7200 ?hej att skrev 2011-04-04 11:29:27 följande:Ja så menar jag.
TACK! Verkligen!
Där är jag och tittar nu minsann! Tackar!mammageno skrev 2011-04-04 11:13:27 följande:Kolla på kidzshoppen! På reservdelar
7200 kr nytt? Det var helt ok! (Är helt skadad nu med alla hutlösa vagnpriser jag på intet sätt verkar komma under...)
Tänkte dock försöka klämma resterande delar, förutom chassit, begagnat om det finns.
Tror jag mailat varenda säljare på blocket nu, måste ju veta om de kan skicka. Det skulle kosta en halv barnvagn för mig att hämta vagnen personligen, eftersom jag bor på Gotland. (Alla kostnader räknas i barnvagnar just nu...
)
Nej, arbete om 30 minuter!
Det blir med spänning jag kollar mailen ikväll.
Gud köp en på blocket istället! -
Jag tycker orange bas med rosa röd eller marin topp är så sjuuuukt fint!!!
-
Vi snvände been till vår dotter fr.o.m. Nyfödd.
-
Jag vill oxå att fler företag ska börja göra topset i andra färger o tyger, behöver verkligen inte vara original. Som bemz gör för ikeasoffor !! Affärside någon :0)
-
Du göra mammageno
-
Sundhinr kids är sjukt bra vi har en sån!!!