• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Xst
    Joddan skrev 2010-05-28 14:42:44 följande:
    Men de skrev inget om" gäller ej blablabla". Bee+ är ju sittvagn resevagn och sulky! Kan inte bli fel :0)
    Fel bee är kombivagn då du med lift kan ha den som liggvagn
  • sara1981

Här hade de iaf rabatt på babyproffsen, 4790kr, vet inte om det var Bee+ iofs...{#lang_emotions_undecided}

Amilia 2006 Max 2008
  • Stargirl
    Joddan skrev 2010-05-28 14:38:23 följande:
    Säljs Bee+ på Babyland tro? Fick nyss 25% rabatt erbjudande på alls sittvagnar resevagnar och sulkys! Det kliar i fingrarna om de har Bee+
    Nope, Babyland har inte Bugaboo alls.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Xst
    zasata skrev 2010-05-28 15:31:44 följande:
    Ååå jag blir tokig, är det nån av er som vet om man kan lämna tillbaka hela jävla helvetes vagnen?
    ?? Vad har jag missat?
  • JessiWill
    zasata skrev 2010-05-28 15:37:49 följande:
    inte ett dugg förvånad över deras jävla skit,.,
    Bugaboos eller fl folket? :P
    Våran Liten är beräknad 12 september 2o10 =)
  • Ia 70
    killenkott skrev 2010-05-28 12:32:00 följande:
    Hej på experter .Har hoppat in här i tråden förr och fått råd.Behöver er igen .Har min lilla tjej i sittdelen,hon fyllde just 1år.Problemet ät att hon är liten,och hon hasar framåt,och ner mot fotänden.Selen sitter ju så högt med tyget i sittdelen,(om ni hajar mitt svammel)att dom sitter i huvudhöjd .Har fått lösa det genom att sätta en kudde vid magen för att hon inte ska halka ur.HUR gör man,eller har jag missat ngt?
    Vår kille e snart 9 månader, 71 cm lång och ca 9 kg tung, sitter i sittdelen jättebra i alla lägen. Finns inte en chans att han skulle åka ner mot fotändan med alla remmar åtdragna. Kan hålla med om att axelremmen sitter högt upp när de e små men det funkar och med remmen som e mellan benen är dragen genom flärpen på sittdynan så går det inte att hasa ner alls. Eller menar du att hon helt krånglar sig ur selen för att hon e så liten. Kan du inte lägga in en bild på henne när hon sitter i vagnen så ser vi bättre hur du menar.
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21