• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Mymemlan

Det finns för många färger att välja mellan, buhu jag kan inte välja. Jag har en helt brun bugga. Men nu ska jag köpa sittdyna, suflett och parasoll. Men jag kan inte bestämma mig om vad jag ska ha för färger. Please help me!!

• FridaLee
    Mymemlan skrev 2010-05-26 22:10:04 följande:
    Det finns för många färger att välja mellan, buhu jag kan inte välja. Jag har en helt brun bugga. Men nu ska jag köpa sittdyna, suflett och parasoll. Men jag kan inte bestämma mig om vad jag ska ha för färger. Please help me!!
    rosa på parasoll och suflett eller alla 3 i offwhite. eller kanske blå. Sand är ju också fint till brunt. Svårt de där för de finns så fina färger.
  • FridaLee

Vilken dyna ska man satsa på till sand offwhite been? tänker köpa en extra rosa suflett också så det är ju bra om dynan funkar till den också funderar på sand elle roffwhite lite trist men safe.

• Mymemlan

fridus2,
    inge rosa här inte, min sambo får nog spel då ;) Vi har nämligen en liten Melwin.. ;p

• Mymemlan

sand är ju fint, men offwhite är ju så snyggt. Men kanske det blir förstört och fläckigt?

• Tant Pruselius
    straw2008 skrev 2010-05-26 20:52:47 följande:
    Så här ser min bee ut utan vingar www.fruugo.com/se/sv/sek/product/822158/bugab...Ska ändå försöka fota exakt min vagn i morgon o lägga ut, blev så himla himla toppenbra!
    jag gör det, och gärna visa vart du sprättade någonstanns för jag försökte se och det gick så där.....hmmmm...kanske något man ska överväga att göra då den ibland känns lite tight för vår 2åriga donna
  • livet från ljusa sidan
    straw2008 skrev 2010-05-26 09:58:34 följande:
    Alltså de är OMÖJLIGA att få bort om du satt de upp o ner... dåbörjar typ fingrarna blöda. Men sitter de rätt är detbara att peta genom mitthålet med ett finger på sprintarna som sitter utmed långsidorna på den  vita plastgrejjen. Men som sagt, se till att få i de åt rätt håll sen annars får du aldrig bort dem (om man inte bänder sönder med skruvmejsel eller kviv typ).
    men åhh de kom redan monterade så jag har inte rört dem... måste försöka imorgon igen
    tack!
  • Berit82

Nu har jag köpt ett rosa parasoll och mugghållare till min bugga, så nu är den klar för bebis! Köpte här i butiken och betalade 615:- på ordinarie pris. Synd bara att de inte längre kan beställa hem nya grejer, de är ju så billiga!

• FridaLee
    Mymemlan skrev 2010-05-26 22:17:43 följande:
    fridus2, inge rosa här inte, min sambo får nog spel då ;) Vi har nämligen en liten Melwin.. ;p
    Då skulle jag tagit blå eller offwhite, klart att det kan bli fläckigt men det blir ju alla tyger. Galltvål och galltvåls mirakelsvamp är superbra. Svampen kan du använda lätt fuktad direkt på sufletten eller dyl utan att behöva montera av och blöta upp själva tyget. Fick bort oljefläckar från en barnvganssuflett från ett ljust tyg så en sån är super bra.
  • Fröken Småland

Jag röstar också på offwhite, funderar på att köpa en själv bara för att färgen är så snygg. Min Bee är svart och lite tråkig, gult och rosa hade varit en riktigt läcker kombination annars.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21