• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    FridaLee skrev 2010-05-27 10:38:22 följande:
    Jag har köpt på Ica och Babyland tror även hemtex säljer men inte 100
    tank you. Heter det galltvålsvamp?
  • FridaLee
    Pruseluskan skrev 2010-05-27 18:53:13 följande:
    tank you. Heter det galltvålsvamp?
    mirakelsvamp heter den från galltvål
  • sisterinlaw
    Katjan skrev 2010-05-27 17:52:04 följande:
    Har ni läst ; www.familjeliv.se/Forum-5-52/m52765612.html lät inget vidare alls... Är det ngn affär i sthlm som har inne dynor i alla färger?
    Nej, men man får ju ingen bakgrund till hur vagnen har hanterats under sin livslängd (eller för den delen hur länge hon haft den) så det säger ju inget.
  • straw2008
    sisterinlaw skrev 2010-05-27 19:56:22 följande:
    Nej, men man får ju ingen bakgrund till hur vagnen har hanterats under sin livslängd (eller för den delen hur länge hon haft den) så det säger ju inget.
    Eller dragit en 17 kg baby upp o ner varje dag....
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • annat82
    straw2008 skrev 2010-05-27 20:03:02 följande:
    Eller dragit en 17 kg baby upp o ner varje dag....
    Jag är ju inte i närheten av bugaboo-expert, men tycker bakgrunden hur vagnen behandlats skulle va intressant Dessutom tycker jag det ser ut som det är den främre delen som gått av, med terränghjul. Inte för att den ska hålla sämre för det
  • sok

ursäkta men jag är typ inte dne perosn som är så bra på att se om färger passar ihop, jag tycker typ att allt passar!
    har en svart vagn och en gul sommarsufflett, visst kan man ha ett ROSA parasoll till det???   (hoppas jag!)

• Tant Pruselius
    FridaLee skrev 2010-05-27 18:58:19 följande:
    mirakelsvamp heter den från galltvål
    onej, är den vit? för den har funnits här på Cervera men dem har den inte kvar längre....jag har letat med ljus och lykta efter den svampen sedan förr förra julen....
    men du hade köpt på Ica?
  • Platano

Hej! En fråga om bugaboo bee (förlåt om ni har pratat om det redan, många sidor att läsa genom
     Vi ska ha en bugaboo bee(inte den nya modellen) med baybynest till vår bebis när hon kommer . Är den så pass liten att den kan räknas som sulky på när man flyger så att man inte behöver checka in den med baggaget?
    Vi kommer behöva flyga tidigt efter hon är född och enlgt flygbolaget får man lov att ta med en liten vagn typ sulky (är det väl de lite mindre vagnarna kallas?) till gaten och sen få den när man mellanlandar och så.

• Xst
    sok skrev 2010-05-27 20:25:29 följande:
    ursäkta men jag är typ inte dne perosn som är så bra på att se om färger passar ihop, jag tycker typ att allt passar! har en svart vagn och en gul sommarsufflett, visst kan man ha ett ROSA parasoll till det???   (hoppas jag!)
    JAAAAA!!!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21