• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • imsa

finns bildtråden kvar?

någon som använder oioi messenger som skötväska?

• Caeruleus
    eternalstar skrev 2010-07-25 22:49:25 följande:
    Nä.. jag blev själv lite besviken, nästan så jag hann fundera på att ändra mig, då det var ett inpulsköpFlört
    Men nu kanske dom har fått ordning på alla beställningar el så hade jag bara otur.. ?!
    Hoppas verkligen att du får din Bee på tisdag och att dom nu fått iordning på beställningarna.
  • ami
    jean1 skrev 2010-07-25 22:52:36 följande:
    Är det någon här som har en 7am åkpåse i sin Bugga (sittdel)? Vilken modell har ni isf och hur tycker ni den funkar/passar?

Fritt fram att tipsa om andra varma goa åkpåsar som passar också!
    Vi hade en 7 am enfant b212 evolution i liggdel + sittdel. Jag tyckte den satt jättebra i sittdelen, iom att man knöt fast den så den inte gled. Supertjock, vilket var bra eftersom Mini sov ute ett par timmar även vintertid. Han var alltid varm o go, men aldrig svettig. Tror den andas ganska bra. När han var vaken o större var den perfekt att ha öppen och bara sno om honom när han ville i och ur vagnen hela tiden. Gilla att den går att korta av, i liggdelen var den också bra. Mysig o mjuk.
  • Noiis
    ElismammaEmelie skrev 2010-07-25 22:47:30 följande:
    Hej!
    Är det någon här inne som köpt från pramworld??

Jag funderar på att köpa det mindre bugaboopaketet (vagn, barnstol, åkpåse),
    är det ngn som köpt detta paket?

Hur var servicen? 
    Hur lång var leveranstiden??
    Fick man alla delar samtidigt om man beställt paketet?

Åhh vad jag vill beställa nu!!!

Mvh E
    Jag brukar handla hos pramworld när jag är hos min bonusfamilj som bor väldigt nära personalen är underbart trevliga och hjälpsamma! så jag kan varmt rekomendera dom som butik!
    Jag har hört av flera som har handlat vagn från dom att dom är nöjda och att allt har gått smidigt!
  • Läängtar
    ElismammaEmelie skrev 2010-07-25 22:47:30 följande:
    Hej!
    Är det någon här inne som köpt från pramworld??

Jag funderar på att köpa det mindre bugaboopaketet (vagn, barnstol, åkpåse),
    är det ngn som köpt detta paket?

Hur var servicen? 
    Hur lång var leveranstiden??
    Fick man alla delar samtidigt om man beställt paketet?

Åhh vad jag vill beställa nu!!!

Mvh E
    Jag har inte beställt jusst Bugaboo där, men en annan vagn. Det var supersmidigt och det gick riktigt snabbt att få hem vagnen.
  • Caeruleus
    imsa skrev 2010-07-25 23:16:11 följande:
    finns bildtråden kvar?

någon som använder oioi messenger som skötväska?
    Kolla länken i TS

Får man fråga här i tråden om någon vill göra ett byte...eller strider det mot FLs regler?
  • jean1
    ami skrev 2010-07-25 23:47:29 följande:
    Vi hade en 7 am enfant b212 evolution i liggdel + sittdel. Jag tyckte den satt jättebra i sittdelen, iom att man knöt fast den så den inte gled. Supertjock, vilket var bra eftersom Mini sov ute ett par timmar även vintertid. Han var alltid varm o go, men aldrig svettig. Tror den andas ganska bra. När han var vaken o större var den perfekt att ha öppen och bara sno om honom när han ville i och ur vagnen hela tiden. Gilla att den går att korta av, i liggdelen var den också bra. Mysig o mjuk.
    Ok, låter bra . Vi kör väl på buggans egna åkpåse ett tag först men gissar att vi behöver nåt varmare i vinter om det blir så kallt som i fjol.
  • Senap
    Caeruleus skrev 2010-07-26 11:56:57 följande:
    ...föreseten hur bra fungerar en Bee-åkpåse i Cameleon?
    Gamla modellen: dåligt
    Nya modellen passar i både Cam och Bee+
    My sugar is raw
  • MiaEd
    Caeruleus skrev 2010-07-26 10:53:04 följande:
    Kolla länken i TS

Får man fråga här i tråden om någon vill göra ett byte...eller strider det mot FLs regler?
    Jag tror det strider mot reglerna.. 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21