• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • greeneyes
    MiaEd skrev 2010-08-04 21:02:53 följande:
    Jag trodde inte Bugaboo hade "årsmodeller" utan bara år som vagnen var tillverkad.. Annars kan du säkert beställa ett helt nytt 5-punktsbälte och byta ut allt och då höja priset på din vagn ist

Ja jag menade tillverkningsår när jag skrev årsmodell.. samma lika

Nej ,det går inte att köpa bara nytt bälte eftersom det ju är fastsytt vid axlarna på själva sittdelen...
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • imsa

oh idag såg jag en beige bugga (inte min favvofärg) men de som hade vagnen hade en sååå fin skötväska hängandes på. den var rätt stor, med cirklar som såg ut som timglas som gick ihop med varandra (om man nu kan förklara så dåligt) igrönt och någon annan färg.

Jag tror det var något känt skötväskamärke, någon som kanske vet vilken jag menar med den urbota korkade beskrivningen?

Påtal om vagnskrokar, ska jag nog beställa tinkafu, min svägerska har dom, dom är super!

• MiaEd
    greeneyes skrev 2010-08-04 21:13:27 följande:
    Ja jag menade tillverkningsår när jag skrev årsmodell.. samma lika

Nej ,det går inte att köpa bara nytt bälte eftersom det ju är fastsytt vid axlarna på själva sittdelen...
    Ah, attsingen. Men ta med vagnen till en butik o fråga vad man kan göra?
  • imsa
    Fröken Småland skrev 2010-08-04 21:52:50 följande:
    imsa: kan det ha varit en OiOi Hobo du såg?

www.oioi.com.au/index.php?s
    ja det kanske det var, hittar dock ingen modell som påminner om den. den var stor som en messengerbag och verkade inte ha något lock utan dragkedja. kan ju ha varit en äldre modell med ett utgånget mönster...färgerna var limegrön, beige kanske brunt, eller svart...

fasiken att man inte är på G när man ser ngt och tar sig modet och gå fram och fråga. dumt!
  • Fröken Småland

Jag är verkligen ingen skötväskeexpert men jag älskar att lösa problem Skip*Hop gjorde en väska för några år sen som hette Glam. Den fanns i tre utföranden; blått, rosa och oliv/beige och hade ett glansigt lite vaxat tyg. Mönstret var lite som lökar ungefär. Long shot kanske?

• greeneyes
    StaffenAssar skrev 2010-08-04 21:11:48 följande:
    Det där är ju min bild Du får gärna låna den och skicka vart du vill
    Jag fick inget prut på min vagn, och fick den såld efter 2 dagar, fast jag hade ju ett ganska bra pris också
    Haha, sorry! Svårt att fråga om lov när det är en bild i en blocket-annons Men jag skrev i a f att jag lånat den

Ah, tack för ditt svar
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • StaffenAssar
    greeneyes skrev 2010-08-04 22:08:46 följande:
    Haha, sorry! Svårt att fråga om lov när det är en bild i en blocket-annons Men jag skrev i a f att jag lånat den

Ah, tack för ditt svar
    Ingen fara  
  • imsa
    Fröken Småland skrev 2010-08-04 22:06:31 följande:
    Jag är verkligen ingen skötväskeexpert men jag älskar att lösa problem Skip*Hop gjorde en väska för några år sen som hette Glam. Den fanns i tre utföranden; blått, rosa och oliv/beige och hade ett glansigt lite vaxat tyg. Mönstret var lite som lökar ungefär. Long shot kanske?
    ska googla och kolla om jag får nån träff, herregud vad ni kan!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21