• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • humilis

är det någon som vet om den blåa bugaboopåsen på tradera är den nya påsen som är tjockare?

• bohusbebis
    Senap skrev 2010-08-03 17:53:14 följande:
    Sambon har under sin föräldraledighet kört in sidan på hjulet i dörrkanten till porten så navet är skadat och har börjat rosta. Demon
    Ska jag dumpa honom? Skrikandes
    Får din man lov att använda DIN vagn !!! Det var stort av dig. Min man höll på att knäcka handtagsfästena första gången han rörde vår vackra Bee så nu har vi besöksförbud på 300 meter på honom. Från vagnen alltså Flört
  • Snoppan

Zasata: läste nu att bagclipsen är gjorda för frogen.. Då cameleon har smalare chassi tydligen så glider de omkring...?

• Armani
    yrväder skrev 2010-08-03 22:43:56 följande:
    Du får nog kika på blocket och tradera, eller sätta dig och sy Eller beställa från usa.
    Har suttit och kikat efter nån usa-sida att beställa ifrån men hittar inte, kan vara jag som är dålig att leta oxå (högst troligt ). Skulle iofs kunna sy ett, men lillen är redan tre månader och kommer nog inte använda liggdelen nåt längre tag ändå så jag vet inte om jag ids lägga ner nån större energi på det
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Honey1982

Är det nån som vet hur man bäst tvättar åkpåsen - kan den köras i maskin eller måste den handtvättas?

♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • zasata

Ah, vad synd. Såg ju så bra ut! Jag måste ha en frog igen då?

• Senap
    zasata skrev 2010-08-03 21:56:48 följande:
    Här är man på gott humör ;)

www.tradera.com/Bugaboo-bagclips-2-st-auktion...
    Det har inget med mitt humör att göra om jag kan svara på frågor utan information.

De där bagclipsen säljs inte längre och passar bara på Grog (eller det svarta handtaget på Gecko) Men det står ju i FAQ så det verkar du redan läst dig till.

Jag rekommenderar istället Petunias eller JuJuBes väskhållare.
    JuJuBes finns t.ex. hos Babyproffsen på Flemmingatan.
    My sugar is raw
  • Senap
    bohusbebis skrev 2010-08-03 23:15:21 följande:
    Får din man lov att använda DIN vagn !!! Det var stort av dig. Min man höll på att knäcka handtagsfästena första gången han rörde vår vackra Bee så nu har vi besöksförbud på 300 meter på honom. Från vagnen alltså Flört
    *antecknar för framtida bruk*
    My sugar is raw
  • Senap
    Honey1982 skrev 2010-08-04 07:32:20 följande:
    Är det nån som vet hur man bäst tvättar åkpåsen - kan den köras i maskin eller måste den handtvättas?
    30 grader fintvätt, inget sköljmedel, hänges.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21