• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan
    HugoochVilma skrev 2010-08-06 09:22:11 följande:
    Attans, redan tagna.... Någon annan kanske har några liggandes på lager?
    De kostar ju bara någon 20a annars hos vanliga butiker Glad
    Silas 2009-03-03 minigard.blogspot.se
  • HugoochVilma
    Joddan skrev 2010-08-06 09:57:46 följande:
    De kostar ju bara någon 20a annars hos vanliga butiker Glad
    Jaha, gör de? Hade jag ingen aning om, haha. Tack för upplysningen.
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • lilyanna
    Armani skrev 2010-08-06 08:43:37 följande:
    Hur gamma var din lilla? Kul att han gillar sittdelen
    lilyanna skrev 2010-08-05 22:15:28 följande:

Jippie! Idag skickades min Cameleon till mig, hoppas verkligen att den hinner fram tills imorgon, kan ju inte vänta längre snart!!!

Armani; får man se bilder snart?
    Hur gjorde du sa du för att sy suflett? Kan även jag som( inte har en aning om hur man syr) göra en egen tror du? Vad för tyg ska man ha?

Va roligt! Hur vart det nu då med pris å allt?
    Ska försöka få till nån bild här framöver, idag har i regn igen så idag torde det väl inte bli nån promenad misstänker jag

Ja du hur gjorde jag.. Sufletten är som i tre delar, och dom tre delarna måttade jag av på papper och klippte ut i tå delar av varje (ett inner- och ett yttertyg). Sen sydde jag ihop dom bara tills det vart som en påse, lämnade en öppning på vardera sida för suflettfästena, sydde på kantband på framsidan och sen trädde jag på "påsen" och måttade ut vart jag skulle sy kanalerna för suflettstängerna. Men det här var första gången jag gjorde det och tog bara dom tyger jag hade hemma, det finns säkert hundra olika andra tillvägagångssätt Tygvalet spelar nog mindre roll i det stora hela Ska göra ett örngott till sonens lilla vagnkudde i samma tyg som innertyget i sufletten, sen kan jag slänga ut en bild på det
    Pratade precis med DHLs kundtjänst o vagnen levereras senast kl. 17 idag så i helgen blir det premiärtur
    Jag fick betala 4300:- inklusive frakt och då är ju chassit helt nytt och oanvänt så det känns som ett bra pris.

Tack för beskrivningen men jag får nog köpa färdigt för sy det kan jag inte tyvärr

Ser fram emot bilder!!
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-08-06 10:05:28 följande:
    Pratade precis med DHLs kundtjänst o vagnen levereras senast kl. 17 idag så i helgen blir det premiärtur
    Jag fick betala 4300:- inklusive frakt och då är ju chassit helt nytt och oanvänt så det känns som ett bra pris.

Tack för beskrivningen men jag får nog köpa färdigt för sy det kan jag inte tyvärr

Ser fram emot bilder!!
    Ja det lät ju som ett bra pris. Hoppas du blir nöjd med vagnen
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • LR75

börjar få sug efter en till dyna till vagnen.
    har en sand som jag börjar ledsna lite på och tänkte nu slå till på en svart.
    men min fråga är, är den svart eller är den mörkgrå?

någon som vet?

• Armani

Jag måste vara dum eller nåt, men jag fattar inte alls hur parasollet ska sitta Skrikandes ska det inte bara vara att klicka fast på chassiramen? mitt glider då bara omkring då iaf Obestämd

• Honey1982

Ni som har mugghållare - är den bra? Hade mugghållare till sonens Emmaljunga och den var inte alls bra, men jag är ju sugen på att ha en ändå.

♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • modestyclara
    Honey1982 skrev 2010-08-06 16:26:09 följande:
    Ni som har mugghållare - är den bra? Hade mugghållare till sonens Emmaljunga och den var inte alls bra, men jag är ju sugen på att ha en ändå.
    toppenHjärta
  • modestyclara
    Armani skrev 2010-08-06 15:59:05 följande:
    Jag måste vara dum eller nåt, men jag fattar inte alls hur parasollet ska sitta Skrikandes ska det inte bara vara att klicka fast på chassiramen? mitt glider då bara omkring då iaf Obestämd
    sätt den på skumgummit på sittdelsramen eller bygeln... man vrider på den
  • Armani
    modestyclara skrev 2010-08-06 16:34:58 följande:
    sätt den på skumgummit på sittdelsramen eller bygeln... man vrider på den
    Jaha, är det DÄR den ska sitta Alltid lr man sig nåt nytt! Tack för hjälpen
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21