• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Armani
    HugoochVilma skrev 2010-08-05 12:58:51 följande:
    Var det till en Cam du sökte liggdelslock?

Såg en annons på Blocket:
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_tillbehor_28...

[inte min annons!]
    Nä tyvärr, till en frog. men tack ändå
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Minmami

Hej alla här!

Jag har en fråga då jag absolut ska ha en cam till kommande bebbe. Är sugen på den helsvarta men oroar mig för att repor syns lättare på det chassit än på ett "vanligt". Nån som har erfarenhet av det? Vore jätte taksam för svar!

Mvh Anna

• Armani

Nu har i haft premiär-tur med vagnen (regnade ju heeeela dagen igår så det vart inte av) och jag kan inte säga annat än att jag älskar vagnen! Vilken sjukt lätt och smidigt vagn Sonen som dessutom inte är någon vagnbebis verkar digga den oxå, ligger just nu och sover sött i den Hoppas han gillar sittdelen sen oxå bara.

Såg att det var nån som frågade om suflettmönster (vem det nu var...). Jag provade att rita av en orginalsuflett och det var inte svårt alls. Jag är ingen hejare alls på det där och var inte heller supernoga och det blej helt okej, så prova!

★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Caeruleus
    Armani skrev 2010-08-05 15:51:52 följande:
    Nu har i haft premiär-tur med vagnen (regnade ju heeeela dagen igår så det vart inte av) och jag kan inte säga annat än att jag älskar vagnen! Vilken sjukt lätt och smidigt vagn Sonen som dessutom inte är någon vagnbebis verkar digga den oxå, ligger just nu och sover sött i den Hoppas han gillar sittdelen sen oxå bara.

Såg att det var nån som frågade om suflettmönster (vem det nu var...). Jag provade att rita av en orginalsuflett och det var inte svårt alls. Jag är ingen hejare alls på det där och var inte heller supernoga och det blej helt okej, så prova!
    Det var jag som frågade. Ska nog testa att måtta av sufletten.

Idag så bytte jag till sittdel för att testa om han vart mer nöjd i den än i liggdelen. Skillnaden var enorm. Han både sov  gott och när han var vaken så lekte han "länge" (för att vara han åtminstone) med leksaken jag hängt på bågen. Sittdelen blir kvar även om jag tycker det egentligen är för tidigt.
  • Tullemi

Jag har 2 fästen till mugghållare i lådan här hemma (nr 1 och nr 2). Är det nån som vill ha eller är det bara till att kasta?

Milea 080217 Lucas 100202
  • lilyanna

Jippie! Idag skickades min Cameleon till mig, hoppas verkligen att den hinner fram tills imorgon, kan ju inte vänta längre snart!!!

Armani; får man se bilder snart?
    Hur gjorde du sa du för att sy suflett? Kan även jag som( inte har en aning om hur man syr) göra en egen tror du? Vad för tyg ska man ha?

Oliver 070327, Alvin 090804
  • liz1

Jag har ett problem med min vagn.
    Den har stått ett tag och nu så fastnar dom knapparna som man ändrar läget på sittdelen, när man trycker in dom och ska ändra läge..
    Någon som vet hur jag kan fixa det?

• Noiis
    bohusbebis skrev 2010-08-05 20:16:32 följande:
    Nån som känner igen denna skötväska? Vad kan det vara? (inte min annons, såklart)

www.blocket.se/stockholm/Helt_ny_Bugaboo_Bee_...
    Maila och fråga
    Jag reagerade mest på att vagnen var helt löjligt dyr! inte en chans att jag skulle betala 900 mindre för en ca 8 månader äldre vagn i en gammal modell när man kan få en helt ny i ny modell för 900 mer
    sjukt galet pris!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21