Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Hittade svar i FAQ så glöm min fråga.
    En annan fråga... Tror ni man kan beställa gecko topset ngn stans? Eller eftersom att cameleons suflett blir ngt säckig kanske man kan "sy in" den lite . Alltså lämna till skräddare...

• Joddan

Hittar ingen BILLIG frog . Vill hitta en billig frog (svart) o så byta toptyg på den, och framhjul brukar också vara slitna.
    Gecko finns för 1500-2500:- medan frog 3500-5000:-

• Joddan

Anpa
    Hittar inte frogen för 2800. Vill du inboxa mig? Har bläddrat o bläddrat på blocket... Kanske är lite blind

• Joddan

Anpa
    Okej, då är jag inte blind mao
    Ska hålla utkik! Vill ha med svart bas också . Känns som det är vanligare med vinröda.
    Har iaf bestämt att det inte blir ngn ny swift till vintern. Vill inte vända lillfröken när hon är 6mån. Har iofs urban duo men då sitter hon bredvid storebror iaf. Ska bli kul med en ny vagn att fräsha upp! Roligare än swift som är tråkig att pimpa

• Joddan

Jo jag vet. Men det känns onödigt att köpa en med röd bas när de finns svart liksom och köpa nytt ist. Vill ha svarta basen och sen köpa till lite sufletter dynor parasoll o sånt

• Joddan

Undrar om donkeys framhjul passar cammen!? Skulle så fall vara suveränt på vintern!!!!

• Joddan

Aaaaah kan inte skatten komma snart så jag kan köpa frog!!!!
    Provkörde inomhus svägerskans cam med Lily (4veckor) i liggläge. Superspännande tyckte hon, som hatar att ligga ner i liggdelen på uj och bee... Jag som vill ha liggdel lääääänge jue!

• Joddan

Angåendr förhandligarar med makar.
    Nu igår kom vi överens om jag får en frog, så får han en ny gitarr. Dock kostar hans minst det dubbla... Hmmm, får bli en cam också!... Haha!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21