Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

De virkade söta blombumper-skydden, kan man beställa dem... Om man inte kan virka

• Joddan

Ellabay
    Den blev såld efter några minuter. Jag ringde igår kväll redan

• Joddan

Alltså!
    Får såååån beslutsångest. Det finns flera froggar ute för 2-3 tusen på blocket. Ska ju kolla på en på måndag som jag prutat till 3,5 tusen. Ändå känns det för dyrt liksom, när jah vet att de finns i andranfärger billigare. Bara att jag fastnat för en svart.... Eller orange
    Är jag dumsnål?????

• Joddan

Ellabay
    Undra om det är den som jag mailat med och ska se på måndag? Åkpåse och akötväska till?
    Jag vill ju inte ha alla tillbehören utan som du säger bara vagnen. Kanske ska ringa henne igen och fråga om jag kan hoppa över tillbehören.
    Har en röd annara med resväskan till för 3000 och den verkar också fräsh... Men "fel" färg . Vill ju ha svart bas för att kunna leka hur jag vill med den sen

• Joddan

Ellabay
    Kan du inte inboxa mig länk. Hittar bara en svart groda på blocket...

• Joddan

Lauralee

Det är ett mellanläge man ska ha i för att fälla den helt fram. Alltså spärren man drar för att fälla ska inte vara helt i "botten" utan lite över.
    Har haft samma "problem" tills jag fick höra om "mellanläget". JÄTTEsvårt att förklara dock! Hehe...

• Joddan

Jo har haft kontakt med henne o skulle se på den udag. Men kände inte för att åka 1,5 timma kommunalt med två barn. För att kanske finna den sämre skick än uttalay. Hon vill inte skicka bilder ens

• Joddan

Ja skulle jag åka skulle jag såklart åka utan dubbelduon fall de skulle bli köp. Men jaja. Ser att hon sänkt priset nu 300:-. Men jag hade prutat 500:- redan .
    Undra om man kan beställa ny frog från pramworld eller så?

• Joddan

Hmmmm... Jo eller kidz men där skulle den nästan kosta lika som cameleon och dessutom bara i plommon... No black!
    Väntar på ett fynd, jag har ju två andra vagnar att leka med tills vidare

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21