Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Eller man kanske ska köpa en gecko? Hmmmmmm...

• Joddan

Ååå hur mycket betalade du för sufletten?
    Börjar fundera på en gecko ist för frog. Skulle bara sakna bumpern tror jag

• Joddan

TACK!
    2600 med åkpåse o parasoll (fast de säljer jag). Var super. Ist för 3500 för den andra jag var sugen på. Då får jag penfar till att köpa ny suflett o hjul kanske . Like!

• Joddan

Hahahah! Det är farligt med den här tråden .
    Nä den ser faktiskt riktigt fin ut på bilderna. Hann ju inte maila och fråga om solblekning etc.
    Nu är frågan hur man ska ta sig till upplandsväsby . 2h kommunalt hahaha! Får fixa en bil tror ja

• Joddan

Anpa
    Yes de är hemma. Men jag kan lämna stora med pappa hemma på fredag så tar jag lillot i sjalen bara . Allt går

GT
    Ja det är ju en groda jag vill ha, en svart .

Näää? Såg ingen tejp. Måste kolla igen! Hoppas ramen är fin ändå. Annara kanske någon kan sälja en cam-ram

• Joddan

Hon är en av "oss". Glad att ramen är intakt! Bufigar mail från säljaren

"Tejpen på ramen är där för att det var för att parasollet skulle sitta fast bättre och inte glida runt.Jag kan ta bort det om du vill.
    Går utmärkt att du hämtar vagnen i slutet på veckan, då hinner vi säga hej då till den
    Är så sentimental och sälja vagnar är alltid så "jobbigt" på ngt vis. Mvh"

Precis så är ja med vid vagnförsäljning. Måate sova nu. Börjar stava massa fel när jag skriver . Natti!

• Joddan

Glad . Men kom på att dyna inte behövs än. Lillasyster är ju bara 5 v o när det är dags för sittdel är det åkpåse som gäller. Får bli till nästa sommar

Kan man köpa ltd rosa bara suflett löst? Utan lock?

• Joddan

Det ligger en "gammal" bee på blocket i sthlm för bara 1000:-. Rätt bra pris faktiskt! *inte min, bara tipsar*

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21