• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • solouniko
    modestyclara skrev 2010-03-19 20:12:20 följande:
    mums!
    BombshellBaby skrev 2010-03-19 20:11:33 följande:
    fiiiin
    Ja mums Kawaiikids hade ute massor men tror att alla utom min blev osålda. Sökte på "petunia" och hittade ingen, ren tur att jag sökte på "skötväska" också för där fanns det ju många gobitar Dumt att bara skriva "PPB" i annonsen kanske, men tur för mig
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Billabong

Jag behöver hjälp med åkpåsarnas färger.

Hade köpt en knallblå åkpåse på mitt Babyproffsen som enl. dem är till Cameleon - vilket verkar stämma för den är likadan som min gamla röda.
    De hade bara en och jag behöver två till mina tvillingar. Så jag hittade en likadan på Kidz och beställde den. Hämtade ut den idag. Inte samma blå färg alls. Denna är mer turkos. Vad är det för fel?
    Har de bytt blå färg nyligen?

Såååååå besviken. Ser inte klokt ut att ha dem tillsammans så jag måste väl krångla och returnera.

• modestyclara
    Billabong skrev 2010-03-19 20:44:16 följande:
    Jag behöver hjälp med åkpåsarnas färger.Hade köpt en knallblå åkpåse på mitt Babyproffsen som enl. dem är till Cameleon - vilket verkar stämma för den är likadan som min gamla röda.De hade bara en och jag behöver två till mina tvillingar. Så jag hittade en likadan på Kidz och beställde den. Hämtade ut den idag. Inte samma blå färg alls. Denna är mer turkos. Vad är det för fel? Har de bytt blå färg nyligen?Såååååå besviken. Ser inte klokt ut att ha dem tillsammans så jag måste väl krångla och returnera.
    ja det finns flera blå.. *tar mig friheten att länka till expertens galleri*

http://www.familjeliv.se/hem/froken_smaland/galleri.php?cur_album=Bugaboo
  • Stargirl
    Billabong skrev 2010-03-19 20:44:16 följande:
    Jag behöver hjälp med åkpåsarnas färger.Hade köpt en knallblå åkpåse på mitt Babyproffsen som enl. dem är till Cameleon - vilket verkar stämma för den är likadan som min gamla röda.De hade bara en och jag behöver två till mina tvillingar. Så jag hittade en likadan på Kidz och beställde den. Hämtade ut den idag. Inte samma blå färg alls. Denna är mer turkos. Vad är det för fel? Har de bytt blå färg nyligen?Såååååå besviken. Ser inte klokt ut att ha dem tillsammans så jag måste väl krångla och returnera.
    Synd, det finns två blå. En gammal och en ny. Den gamla var mer koboltblå och den nya är mer klarblå åt det turkosa hållet. Stackare.....
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Billabong
    Stargirl skrev 2010-03-19 20:54:04 följande:
    Synd, det finns två blå. En gammal och en ny. Den gamla var mer koboltblå och den nya är mer klarblå åt det turkosa hållet. Stackare.....
    modestyclara skrev 2010-03-19 20:49:09 följande:
    ja det finns flera blå.. *tar mig friheten att länka till expertens galleri*www.familjeliv.se/hem/froken_smaland/galleri....
    Tack för era svar.
    Får maila o fråga dem om de har den "rätta" blå nyansen. Har packpåsarna kvar till båda och det står mkt riktigt helt olika art.nr på dem när jag nu jämför...
    Den gamla är MKT finare! Nya ser ut som ett mellanting av blå och turkos.
    Får hoppas jag kan få tag i en gammal blå via dem istället.
  • livet från ljusa sidan
    Stargirl skrev 2010-03-19 16:20:23 följande:
    Finsn barn som har reflux, då rekomenderas sådan ställning....Buggan är ju en av de enda vagnarna där du kan luta liggdelen. Kanske kan det varit ngt sådant?
    fast du tänker nog tvärtom för denna lutningen var att det isf skulle kräkas ännu mera så att säga...
    Det är inte så att det var så mycket som en medveten lutning utan mer som att man hade packat allting under suffletten liksom.  kanske var bebisen så liten så de hade lagt den på tvären under sufflan ;)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21