• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland

Asereht: såg nu att du skrev rött, det hade jag inte valt...

Här är en galen kombo

Jag har ganska många kombinationer med blå bas i mitt galleri

• Ellisizza
    Stargirl skrev 2010-03-17 17:26:03 följande:
    hihihi....ja med rätt klämma sitter den perfekt! Älskar parasollerna....loooove! Gav bort mitt gamla rosa parasoll till en granne som köpt en Frog då de väntar barn om ett par månader.
    Ja, nu sitter det stenhårt {#lang_emotions_smile} Skönt att slippa hänge en filt över för att skymma solen.

Fast buggan ser nästan lite väl pimpad ut nu med parasollet och nya ju-ju-be väskan. Men man vänjer sig väl {#lang_emotions_tongue_out}
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-03-17 18:47:11 följande:
    Jag älskar gamla klarblå basen men tycker att den är väldigt svårmatchad. Den enda topp som jag tycker är riktigt bra till den är Colorblocks men den är jag å andra sidan rätt trött på. De tre färgerna som du nämner är de enda jag skulle kunna tänka mig förutom Colorblocks. Och denim förstås.
    Colorblocks har jag inte och lär inte ha heller.

Brunt är snyggt, svart är "snällt" och denim har jag ju komplett så den lär jag inte kombinera. *s*

Jag är inte mkt för rosa, rött är mer min grej om man ska vara lite "wild".
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • LR75
    Joddan skrev 2010-03-17 17:21:34 följande:
    Vill köpa ett gammalt chassi (muttrar) o sälja mitt splitternya. Hittade ett för 750:-, är det bra??
    jag är inte så bra på priser. men jag skulle nog slå till. hugg det innan någon annan gör det!
  • Champagne77
    Champagne77 skrev 2010-03-16 22:21:29 följande:
    En fråga gällande transportbagen... Vi ska använda den för första gången nästa vecka, men hur packar man in vagnen i den? Vi har sittdelen monterad . Måste man ta av alla hjul? Ska klädseln tas av från ramen? Just nu är vagnen smutsig och bagen är i källaren... Nån som har en instruktionsvideo på hur man gör, eller räcker det om man tar av de stora hjulen och sedan kan man lägga i chassit och sittdelen som de är?Nån som har tips på hur man rengör vanen? Har ju kommit så mkt smuts och skit nu efter vädret... Ska man duscha av hjulen och sedan smörja in dem med något??
    Vi har hittat instruktionsboken nu, men skulle vara intressant att höra hur ni andra gör när ni använder transportbagen. Har förstått att en del tar bort sittdelsklädseln men KAN man ha den kvar och endast montera bort de stora hjulen??

När använder man strandläget???
  • modestyclara
    plupp06 skrev 2010-03-17 17:30:17 följande:
    Nu är det bestämt, vi köper en bugga! Funderar lite på detta med färgval, är inne på en grå/svart men är det kanske tråkigt? Annars grå/sand. Blir sandfärgen smutsig fort?
    likkista eller stockholmsvinter{#lang_emotions_djavulsk}
  • modestyclara
    Fröken Småland skrev 2010-03-17 18:52:48 följande:
    Asereht: såg nu att du skrev rött, det hade jag inte valt...Här är en galen komboJag har ganska många kombinationer med blå bas i mitt galleri
    NIce!
  • Lille Mammsen

Hello! Va ett tag sedan jag va inne Lite vreeeesig då jag väntat i måååååånader på dessa Bee broms grejerna som skulle skickats från Bugaboo om man var reggad alt reggade sin Bee Detta har jag gjort 2gånger + mailat div chassi nummer o adress,fortfarande inget skickat!! **SucK*  Ingen som har ett par som ni ej vill ha alt vet butik som jag kan hämta hos (08-omr.) alt få skickat!! All info är av intresse då jag blir galen på bromsen som ibland bökar     Inboxa alt skriv i min Gästbok då jag inte alltid e här inne nu förtiden    Må så gott.................................

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21