• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Stargirl
    MejaKiZnic skrev 2010-03-17 18:51:52 följande:
    Hej hej dags att skicka iväg buggan nu men ska ha en rejäl vårstädning innan,Hur tvättar man åkpåsen
    I maskin på 30 grader alt fintvättsprogrammet. Jag tvättar alltid min ut och in. INGET sköljmedel och ingen torktumling!
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Ia 70

Nu har jag fått mitt nya chassi Det kom igår- Så tre arbetsdagar tog det bara (med UPS) Känns bra med ett nytt o fräscht chassi o hoppas att det håller nu då garantin går ut i september.

Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Ia 70
    Fröken Småland skrev 2010-03-17 18:52:48 följande:
    Asereht: såg nu att du skrev rött, det hade jag inte valt...Här är en galen komboJag har ganska många kombinationer med blå bas i mitt galleri
    Aaaaa men kombon e ju urläcker!!
    Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2010-03-17 22:05:30 följande:
    Hello! Va ett tag sedan jag va inne Lite vreeeesig då jag väntat i måååååånader på dessa Bee broms grejerna som skulle skickats från Bugaboo om man var reggad alt reggade sin Bee Detta har jag gjort 2gånger + mailat div chassi nummer o adress,fortfarande inget skickat!! **SucK*  Ingen som har ett par som ni ej vill ha alt vet butik som jag kan hämta hos (08-omr.) alt få skickat!! All info är av intresse då jag blir galen på bromsen som ibland bökar     Inboxa alt skriv i min Gästbok då jag inte alltid e här inne nu förtiden    Må så gott.................................
    Kolla med butiker i sthlm, typ Bonti, Barnbutiken eller maila till [email protected]. Det är mitt råd.
  • LR75
    Ia 70 skrev 2010-03-18 08:28:07 följande:
    Nu har jag fått mitt nya chassi Det kom igår- Så tre arbetsdagar tog det bara (med UPS) Känns bra med ett nytt o fräscht chassi o hoppas att det håller nu då garantin går ut i september.
    *trycker på gilla-knappen*
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2010-03-18 09:14:57 följande:
    Kolla med butiker i sthlm, typ Bonti, Barnbutiken eller maila till [email protected]">[email protected]. Det är mitt råd.
    Mar mailat servic säkert...minns ej tom hur många gånger + mailat direkt till en frida o natali    Otrevliga & PUCKO butiken som den är ifrån vägrar ju o hjälpa då dom ej säljer Bugaboo längre!!  Hoppas på att annan butik kanske vill hjälpa mig...fast att min Bee ej är från dom ??
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2010-03-18 09:40:08 följande:
    Mar mailat servic säkert...minns ej tom hur många gånger + mailat direkt till en frida o natali    Otrevliga & PUCKO butiken som den är ifrån vägrar ju o hjälpa då dom ej säljer Bugaboo längre!!  Hoppas på att annan butik kanske vill hjälpa mig...fast att min Bee ej är från dom ??
    testa att ringa

0031204 623 940 och fråga efter Hannah på service avdelningen. Hon pratar Svenska.
  • Joddan
    Joddan skrev 2010-03-17 17:21:34 följande:
    Vill köpa ett gammalt chassi (muttrar). Hittade ett för 750:-, är det bra??
    puffar {#lang_emotions_tongue_out}
    Silas 2009-03-03
  • Stargirl
    Joddan skrev 2010-03-18 12:43:16 följande:
    puffar 
    Why not....låter inte allt för dyrt tycker jag.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21