• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • jessapessa
    Ia 70 skrev 2010-03-16 15:21:12 följande:
    Jag får ett nytt fr Bugaboo med UPS, när jag fått det nya chassit så meddelar jag Bugaboo o de beställer hämtning av det trasiga chassit. (som ska undersökas) Så har det  varit för mig de två gångerna jag bytt chassi. (mitt nya e på väg)
    okej, tack då vet vi =) =)
  • plupp06

Nu är det bestämt, vi köper en bugga!

Funderar lite på detta med färgval, är inne på en grå/svart men är det kanske tråkigt? Annars grå/sand. Blir sandfärgen smutsig fort?

• Senap
    plupp06 skrev 2010-03-17 17:30:17 följande:
    Nu är det bestämt, vi köper en bugga! Funderar lite på detta med färgval, är inne på en grå/svart men är det kanske tråkigt? Annars grå/sand. Blir sandfärgen smutsig fort?
    Grå/svart är tråååååkigt. Och grå-sand är ännu tråkigare. Tycker jag.
    Det är du som ska ha vagnen så välj färger som passar dig. Det går ju att byta när man tröttnar också.
    My sugar is raw
  • Asereht

Vad ska man ha för färg på sufflett + liggdelslock till klarblå liggdel och senare bas?

Färger jag funderar på är svart, brun eller röd. Svart kanske blir tråkigt, funkar brunt öht och är rött aldeles för "galet"?

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • plupp06
    Shoegirl skrev 2010-03-17 17:52:37 följande:
    Grå/svart är tråååååkigt. Och grå-sand är ännu tråkigare. Tycker jag. Det är du som ska ha vagnen så välj färger som passar dig. Det går ju att byta när man tröttnar också.
    nNä, det är ju inte världens färggladaste kanske blått kanske är bättre..!?
  • solouniko
    SaraSelinda skrev 2010-03-17 13:04:23 följande:
    Tack för er hjälp, ni är underbara!! <3Är en annan sak jag tänkt på lite; om det blir en sådan vinter som det var 2009/2010 nästa år, hur skyddar man bäst en 1åring då i vagnen? Ska man ha regnskyddet på då som "vindskydd"?
    Jag har en 1åring och vi bor typ i världens mest blåsiga och kalla stad (Luleå) och jag har aldrig upplevt det som ett problem. Vi har hund och är ute mycket, när hon sover har jag alltid vagnen i fullt liggläge och åkpåsen igendragen ända upp. Dock har jag inte buggans egna åkpåse nu då jag tycker den är för kall för den värsta vintern här, men snart kommer jag byta. Har aldrig använt något slags "vindskydd"
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Stargirl
    Nu är det bestämt, vi köper en bugga! Funderar lite på detta med färgval, är inne på en grå/svart men är det kanske tråkigt? Annars grå/sand. Blir sandfärgen smutsig fort?
    Grå/svart är trist....men det kommer ju en limited edition som heter All Black, den är helt svart med svart chassi och allt. Den är cool.
    Grå bas med sand är fin men också lite tråkig hehehe.....sand/sand är superfin eller grå/offwhite är väldigt fint.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl
    Asereht skrev 2010-03-17 17:55:41 följande:
    Vad ska man ha för färg på sufflett + liggdelslock till klarblå liggdel och senare bas? Färger jag funderar på är svart, brun eller röd. Svart kanske blir tråkigt, funkar brunt öht och är rött aldeles för "galet"?
    Brunt är väldigt snyggt ihop med blått. Det hade jag nog valt.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Fröken Småland
    Jag tycker att grå/svart är superfint. Enkel och snyggt
    Asereht skrev 2010-03-17 17:55:41 följande:
    Vad ska man ha för färg på sufflett + liggdelslock till klarblå liggdel och senare bas? Färger jag funderar på är svart, brun eller röd. Svart kanske blir tråkigt, funkar brunt öht och är rött aldeles för "galet"?
    Jag älskar gamla klarblå basen men tycker att den är väldigt svårmatchad. Den enda topp som jag tycker är riktigt bra till den är Colorblocks men den är jag å andra sidan rätt trött på. De tre färgerna som du nämner är de enda jag skulle kunna tänka mig förutom Colorblocks. Och denim förstås.
  • MejaKiZnic

Hej hej dags att skicka iväg buggan nu men ska ha en rejäl vårstädning innan,

Hur tvättar man åkpåsen {#lang_emotions_surprised}

♥мєℓιηα
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21