• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MiniM3
    mollan nu skrev 2010-03-21 21:42:24 följande:
    bra pris! Men jag vill ha min lilla sälunge mot mig än så länge. Men en red gick på 799 pund där och jag har en bror i uk som åker hem minst 1 gång i månaden..... lockande Vad är skillnanden på en svensk cam och en engelsk?
    Det är ingen skillnad alls :)
  • mollan nu
    MiniM3 skrev 2010-03-21 21:45:52 följande:
    Det är ingen skillnad alls :)
    oki, hade för mig att de har värsta säkerhetsföreskriften om att tyget inte ska kunna ta eld osv. Men då är det bara börja övertala sambon plus att se till att brorsan kommer hem snart. Till påsk vet jag att han ska men men det är ju flera veckor dit!
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Stargirl
    Leo1977 skrev 2010-03-21 21:37:36 följande:
    Vet ni om man kan byta sufletten på Bugaboo Bee?
    Javisst, det går bra. Inte lika lätt att ta av som på en Cameleon men den går absolut!
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Aprilia
    mollan nu skrev 2010-03-21 21:48:13 följande:
    oki, hade för mig att de har värsta säkerhetsföreskriften om att tyget inte ska kunna ta eld osv. Men då är det bara börja övertala sambon plus att se till att brorsan kommer hem snart. Till påsk vet jag att han ska men men det är ju flera veckor dit!
    Annars är frakten billig! Jag beställde min UJ dubbel för ca 4700kr inkl frakt. Dom skickade den i torsdags och imorse anlände den till Västerås, så nu hoppas jag att den kommer idag Hade gärna beställt en singel med för det är verkligen SJUKT billigt där just nu. Men det får räcka med buggan. Om inte 3-åringen behöver en förstås
    Tuva 0401 Saga 0703 och Vidar 090914
  • Det ljuva livet
    Aprilia skrev 2010-03-22 08:14:42 följande:
    Annars är frakten billig! Jag beställde min UJ dubbel för ca 4700kr inkl frakt. Dom skickade den i torsdags och imorse anlände den till Västerås, så nu hoppas jag att den kommer idag Hade gärna beställt en singel med för det är verkligen SJUKT billigt där just nu. Men det får räcka med buggan. Om inte 3-åringen behöver en förstås
    Vad går frakten på? *fick sjuka behov av en singel*
  • BombshellBaby
    Aprilia skrev 2010-03-22 08:14:42 följande:
    Tänkte köpa en uj dubbel där, en sand.. var ju billig. Vilken färg tog du?
    bombshellbaby.blogg.se - My life in a bombshell
  • Aprilia
    Det ljuva livet skrev 2010-03-22 08:27:30 följande:
    Vad går frakten på? *fick sjuka behov av en singel*
    43 pund för en dubbel, tror någon har skrivit i UJ-tråden vad frakten på en singel gick på, kika där!
    BombshellBaby skrev 2010-03-22 08:33:17 följande:
    Tänkte köpa en uj dubbel där, en sand.. var ju billig. Vilken färg tog du?
    Jag beställde en sand mycket för att den var billigast men har haft en brun singel så kände att det kunde vara roligt med en annan färg. Hade helst velat ha svart men det fanns ju inte, om jag inte skulle haft en 2010:a. Men egentligen var det inte nödvändigt med en dubbel men nu när det var så billigt var det rätt enkelt att motivera för sambón Dessutom är min bugga brun/sand så det blir nog fint ihop
    Tuva 0401 Saga 0703 och Vidar 090914
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21