• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • yrväder
    Helene OSV skrev 2010-09-12 11:08:07 följande:
    Du får väl bära i sjal de första månaderna och köpa en vagn sen! (man behöver ingen vagn i början!)
    Du har ju ett helt gäng sjalare i närheten som kan hjälpa dig!
    Ja jag har nog tänkt köra sjal oxå ändå i början, men jag vill nog ändå ha en vagn iaf. Vill iaf inte vara vagnslös ända tills hösten...
  • Noiis
    yrväder skrev 2010-09-12 11:16:16 följande:
    Ja jag har nog tänkt köra sjal oxå ändå i början, men jag vill nog ändå ha en vagn iaf. Vill iaf inte vara vagnslös ända tills hösten...
    jag hade aldrig klarat mig utan vagn i början! man vet ju aldrig hur förlossningen blir, men jag skulle nog ha is i magen och avvakta ett tag till och se när datumet för släppet av vagnen blir. det lär vi ju få veta på ett ca under hösten/vintern. och därefter välja vilken vagn man ska satsa på
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-09-12 11:41:16 följande:
    kommer det komma nya färger till cam och bee + nu i höst vinter?
    Inte hört ett ljud om något sånt men hoppas kan man ju. Nästa vecka (?) visas Bugaboos nyheter på branschmässan i Köln. Jag kan nästan inte andas när jag tänker på att Bugaboo lovat syskonvagn och två nya modeller.
  • Karo Lina
    Fröken Småland skrev 2010-09-12 11:49:30 följande:
    Inte hört ett ljud om något sånt men hoppas kan man ju. Nästa vecka (?) visas Bugaboos nyheter på branschmässan i Köln. Jag kan nästan inte andas när jag tänker på att Bugaboo lovat syskonvagn och två nya modeller.
    Oj! Kommer det nya modeller också? Då var det kanske riktigt dumt att köpa en all black nu... jag borde haft is i magen!
  • Noiis
    Karo Lina skrev 2010-09-12 11:53:31 följande:
    Oj! Kommer det nya modeller också? Då var det kanske riktigt dumt att köpa en all black nu... jag borde haft is i magen!
    jag skulle nog höra av mig till butiken och fråga om man får returner för att byta modell  om man inte öppnar paketet. men jag tror inte att dom  nyamodellerna släpps fort, det brukar ta ett ex. antal månader. som bee plus tex. den visades i köln samma tid som nu och släpptes först våren/sommaren?! så det tar ju tid innan nya produkter kommer ut på marknaden.

jag tycker dock att de e skit kul att bugaboo själva förnekar på facebook osv. att det ska komma en syskonvagn...
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Karo Lina
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-12 11:58:57 följande:
    jag skulle nog höra av mig till butiken och fråga om man får returner för att byta modell  om man inte öppnar paketet. men jag tror inte att dom  nyamodellerna släpps fort, det brukar ta ett ex. antal månader. som bee plus tex. den visades i köln samma tid som nu och släpptes först våren/sommaren?! så det tar ju tid innan nya produkter kommer ut på marknaden.

jag tycker dock att de e skit kul att bugaboo själva förnekar på facebook osv. att det ska komma en syskonvagn...
    Tror ni att vi får se bilder redan i nästa vecka? Isf kanske jag hinner retunera inom loppet av öppet köp. Har ju köpt av kidzshop. För oss är det ju verkligen ingen brådska med vagn så jag kan ju vänta egentligen. Vågade bara inte eftersom all black höll på att ta slut.
  • MiaEd

Du har ju alltid 14 dagars öppet köp, så det är klart du ska kunna ångra dig..

• Karo Lina
    MiaEd skrev 2010-09-12 12:04:35 följande:
    Du har ju alltid 14 dagars öppet köp, så det är klart du ska kunna ångra dig..
    Ja, hoppas bara man hinner se de ev nya modellerna innan, så jag vet om det finns någon annan jag tycker ännu bättre om. När tror ni bilder kommer ut på dem?
  • Fröken Småland
    Karo Lina skrev 2010-09-12 12:07:31 följande:
    Ja, hoppas bara man hinner se de ev nya modellerna innan, så jag vet om det finns någon annan jag tycker ännu bättre om. När tror ni bilder kommer ut på dem?
    Det är aldrig fel att köpa en All Black! {#emotions_dlg.djavulsk}

Det kommer att ta massor av tid innan de nya modellerna kommer i butik, kanske inte förrän till nästa sommar. Om Stargirl skall på mässan så knäpper hon säkert lite bilder till oss om vi fjäskar lite
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21