Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Får man ALLTID ett garantikort när man köper från kidz? Jag hittar inte mitt garantikort o en snubbe var här ville inte köpa vagnen utan den. Trots att jag hade kvitto o allt. Han sa att han ville kunna reklamera vsrt han än är, för om nått händer ville han inte maila till kidz (även om han köpt 5 vagnar där tidigare) om de har haft 5 andra bugaboos borde de ju ändå veta att reklamationsrätten gäller 1a köparen endast... Men de sa jag inte till honom ändå....bläääää. Tur att de är två till som kommer ikväll!

• Joddan

Jo det var ju det jag skrev o inte det jag frågade.
    Men får man alltid garantikort nu för tiden till bb? Sist registrerade jag min vagn på hemsidan o behövde inget kort.

• Joddan

Ps. Jag skulle INTE gå ner från 2700 till 2000. Kanske till 2500, om jag gillade köparen.

• Joddan

Med min cam jsg köpte 08 fick jag garantikort. Men kan inte minnas att jag fick det med bee+ 09 eller denna köpt 11. Inte ett "fysiskt" kort alltså. Äääh blir bara så irriterad att han ska reklamera i en butik här ist för sin direkta återförsäljare. Nu spelar de ju ändå ingen roll iom gsrantirätten men ändå!

• Joddan

Visst!
    Kanske har slutat med de "fysiska" korten o kör bara på eleltroniska. Jag är jättenoga med mina papper och i facket för bee+ fanns ALLA papper o instruktioner o allt men inget kort. Ska ringa kidz ofråga!

• Joddan

Imaj

Ja jag vet. Han ville ha det för att kunna reklamera i butik här i sthlm ist för att höra av sig till kidz.
    Men han fattar visst inte att han ändå inte kan reklamera! Trögnisse . Kanske ska smsa honom vad som står i boken som medföljer så kanske han köper ändå

• Joddan

Idag får jag min donkey från england och massa annat smått och gott från kidz!!!!! En glädjens dag! Synd bara att jag måste sitta inne och underhålla barnen för att inte missa paketet...

• Joddan
    Den kommer före 12 ringde de o sa! Halleluja! Ska ut och provköra direkt efter jag satt ihop den . Joppas de är lika lätt som cammen...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21