Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Stor kram Jessica! Förlorade min bästa vän för ett år sedan i slutet på augusti. Det går inte att beskriva fören man själv möter det själv. Sörj och krama din familj!

• Joddan
    Tant Pruselius skrev 2011-08-06 20:11:56 följande:
    Ååå Jessica stor stor kram till dig och din familj !! Och joddan stor kram till dig med, fy så hemskt.
    Tack Hjärta
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Så fungerar inte mitt hjärta, men det ska vara ett hjärta i mitt förra meddelande

• Joddan
    Surkatt skrev 2011-08-08 21:23:40 följande:
    Hm... en sak jag undrar över... de här mugghållarna som alla är så förtjusta i... Använder ni såna allihopa? Till vaddå? Ni kan väl omöjligt springa runt med en latte hela tiden? Eller gör man så? 

Har en som ligger här hemma och skräpar och efter att ha sagt att jag inte använder krokarna till froggen och sen kommit på att de är skitbra så undrar jag om det är nåt jag missat med mugghållaren också.. Så jag inte ångrar mej om jag säljer den...

Har för övrigt sytt en dyna till ny... Hade för jäkla strul med kantbanden... Blir galen på kantband. Nästa dyna jag syr blir antingen vändsydd eller med skumgummit mindre än själva tyget så att jag bara behövr kanat runt tyg och inte det j-kla skummet. Två nålar gick, och ganska mycket tålamod. och det ser ut som crap. Men man får inte titta så nära. Bild läggs upp i mitt galleri om några dagar eller när tid finns om nån är nyfiken... Klar förbättring mot den förra iallafall ( men det kunde knappast bli sämre heller... )
    Vattenflaska, läskburk, nappflaska, skräp, äpple, iphone, leksak? ALLT? *älskar*Skrattande
  • Joddan
    thj skrev 2011-08-08 21:29:09 följande:
    Tack ni fina människor som tänker på oss
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!

Hjärta 
  • Joddan

Snart flyttar mitt bee+ . Använder den inte alls. Gillar froggen MEST av alla vagnar jag haft. Donkeyn får ju agera singelvagn i nödfall så det blir faktiskt lite skönt med en mindre vagn är hemma. Buggapark har tagit för stor plats i v.rummet

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21