Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

*KÄR*

Trots att vi börjat förhållandet med att bråka lite. Kan inte stänga ett av fästerna mitt fram
    På chassit mellan framhjulen... Morr!

• Joddan

Sonen får plats! Det går ju att flytta upp suflettspännet typ 5-8 cm högre upp så han har mkt tillgodo! *lycklig*
    Har lagt upp bilder under "vagnar" men bilderna är tagna innan jag kom på det där med sufletten, så nu är den ännu mer rymlig. Men jag får själv inte in dem i bildtråden. Help!

• Joddan

Har ni blivit förkylda på kvällskvisten? Drömmer
    Jag tror att jag känner nån med två överblivna frogkrokar.. Oskyldig

imaj skrev 2011-08-02 21:59:22 följande:
    Joddan: Vilken skönhet ! Inte alls avis... . Jag som alltid hatat allt med syskonvagnar att göra önskar nu att dottern var en mindre treåring och inte passerat maxvikten för Donkeyn! Vill också prova en sån ju !!
    Hihi tack!!! Så nöjd! Alla vände huvudet efter min vagn idag i sickla på premiärturen *gillar uppmärksamhet*
    Skaffa ett tvillingpar så kan du använda den lääänge!Kyss 
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Joddan
    AnPa skrev 2011-08-02 22:30:00 följande:
    Håller med! (och undrar lite i smyg när jag får klämma på den?)
    Hahaha härlig spamning! Jag går iaf och lägger mig med ett leende på läpparna.
    Självklart. När var hur? Kyss
  • Joddan
    AnPa skrev 2011-08-02 22:32:54 följande:
    Har Joddan någon insider-info på hur man får twins?

Klart folk vänder på sig, den är ju fantastisk! (har smygfotat 4 st so far... *väntar på männen i de vita rockarna*)  
    Njae, de där med twinsen är nog bara att "keep your fingers crossed" DrömmerTomte
  • Joddan

Men hon vill nog färga fodret på froggen son jag förstod det? Det som var så fasligt fult (-). Det borde funka att färga i maskin...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21