• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Stargirl
    Soppa skrev 2010-03-23 18:41:21 följande:
    Finns det någon bee tråd ??kolla in vad jag shoppade idag thehurtig.blogg.se/
    SNYGGT!
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • solouniko
    Finns det någon bee tråd ??kolla in vad jag shoppade idag thehurtig.blogg.se/
    Välkommen till träsket Milla vill ju också ha en Bee, fasen att köparna på lägenheten ångrade sig och vi fick mindre´{#lang_emotions_djavulsk} Sambon lovade mig en Bee om vi fick över en viss summa ju, och det fick vi först men sen drog dom tillbaka budet. Jäkla sthlmare!! {#lang_emotions_demon}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • mollan nu
    Scullcap skrev 2010-03-23 15:00:15 följande:
    Okej, jo men är det "bara" ett glidande handtag kanske man överlever, dock borde det inte hända på en vagn för över 10.000:- Sen när det gäller åkpåsen, kan man använda andras åkpåsar där tror du? Har en kompis som varit på Ullared och köpt en åkspåse där för 250:- tror jag att det var. Hade man kunnat använt den hade det ju varit Super! Vad är annars den stor anledningen till att ni köpt Bugaboo i stället för alla andra billigare vagnar ute?
    jag har haft min cam i 3 år nu och använt den varje dag i stort sett. I helgen gick chassit sönder vid leden. Gubben klämde ur sig att det var men fasen vilken skit då, vagnen var ju så dyr. Jag talade då om för honom att med tanke på att vi hoppat 9 trappsteg upp och ner minst 2000 gånger  så skulle jag kalla det kvalitet. Att han dessutom alltid skulle packa ett ton saker i vagnen när man handlat gör även sitt till.
    Köpte vagnen för dess funktion och vikt.

Ang tillbehör så är åkpåsen grym. Har den i bee nu och blir galen, den åker ner och runt men i camen sitter den som en smäck.
    Mugghållaren är ett måste även den, perfekt för en cola, vantarna, kräkstrasor osv. Hittar inte fästet till bee så nu är jag utan och det känns naket.
    Adapter att sätta fast babyskyddet är himla bra det med. Sonen är uppe i 9kg nu och bära honom i babyskyddet är lika med ryggskott.
    Parasollet är bra det med. Snöhjul var nödvändigt i vintras då jag hade dottenr på ståbrädan.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Det ljuva livet
    Finns det någon bee tråd ?? kolla in vad jag shoppade idag thehurtig.blogg.se/
    Fin! Jag (eller ja, sonen) har en likadan med matchande åkpåse.

Fick en gul suflett till Been med posten idag! Längtar till våren så jag kan sätta på den.
  • Liten Mjau
    mollan nu skrev 2010-03-23 19:29:20 följande:
    jag har haft min cam i 3 år nu och använt den varje dag i stort sett. I helgen gick chassit sönder vid leden. Gubben klämde ur sig att det var men fasen vilken skit då, vagnen var ju så dyr. Jag talade då om för honom att med tanke på att vi hoppat 9 trappsteg upp och ner minst 2000 gånger  så skulle jag kalla det kvalitet. Att han dessutom alltid skulle packa ett ton saker i vagnen när man handlat gör även sitt till.Köpte vagnen för dess funktion och vikt. Ang tillbehör så är åkpåsen grym. Har den i bee nu och blir galen, den åker ner och runt men i camen sitter den som en smäck.Mugghållaren är ett måste även den, perfekt för en cola, vantarna, kräkstrasor osv. Hittar inte fästet till bee så nu är jag utan och det känns naket.Adapter att sätta fast babyskyddet är himla bra det med. Sonen är uppe i 9kg nu och bära honom i babyskyddet är lika med ryggskott.Parasollet är bra det med. Snöhjul var nödvändigt i vintras då jag hade dottenr på ståbrädan.
    Jag har fästen till bee kvar.. inboxa mig om du är intresserad. Kan skickas för en billig peng
  • LR75
    Liten Mjau skrev 2010-03-23 20:29:02 följande:
    Jag har fästen till bee kvar.. inboxa mig om du är intresserad. Kan skickas för en billig peng
    ops, inte "annonsera" i tråden!
  • Liten Mjau
    LR75 skrev 2010-03-23 20:48:41 följande:
    ops, inte "annonsera" i tråden!
    beror på hur man tolkar det.... Står inget om försäljning..
  • JanetteR

Det finns en smart åkpåse i fleece med vindfoder som heter "Cab-on". Den säljs hos www.rosendesign.se och passar till bl.a. Bugaboo. Just nu pågår en tävling om en "Cab-on" och vinnaren designar den själv.

• Soppa
    Det ljuva livet skrev 2010-03-23 20:26:27 följande:
    Fin! Jag (eller ja, sonen) har en likadan med matchande åkpåse. Fick en gul suflett till Been med posten idag! Längtar till våren så jag kan sätta på den.
    vart beställde du den ??
  • Soppa
    solouniko skrev 2010-03-23 18:53:03 följande:
    Välkommen till träsket Milla vill ju också ha en Bee, fasen att köparna på lägenheten ångrade sig och vi fick mindre´ Sambon lovade mig en Bee om vi fick över en viss summa ju, och det fick vi först men sen drog dom tillbaka budet. Jäkla sthlmare!!
    Du får tulla från några andra pengar ,, det var min ikea resa som blev en vagn,

Vill att Rox ska bli frisk nu så vi kan gå ut och rulla bee
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21