• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • LR75
    Liten Mjau skrev 2010-03-23 20:54:11 följande:
    beror på hur man tolkar det.... Står inget om försäljning..
    iofs inte...jag tolkade det bara så.
  • solouniko
    Soppa skrev 2010-03-23 21:08:09 följande:
    Du får tulla från några andra pengar ,, det var min ikea resa som blev en vagn, Vill att Rox ska bli frisk nu så vi kan gå ut och rulla bee
    Joo, till sommaren MÅSTE jag ha en Bee, så är det bara! Men nu har jag bytt färg på både basen och toppen på vagnen så det känns nästan som att jag har en ny
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Soppa
    solouniko skrev 2010-03-23 21:21:46 följande:
    Joo, till sommaren MÅSTE jag ha en Bee, så är det bara! Men nu har jag bytt färg på både basen och toppen på vagnen så det känns nästan som att jag har en ny
    Helst hade jag ju velat ha den nyaste men det var för mkt pengar,,
    Vad har Milla för färg nu ?
  • solouniko
    Soppa skrev 2010-03-23 21:25:21 följande:
    Helst hade jag ju velat ha den nyaste men det var för mkt pengar,,Vad har Milla för färg nu ?
    Jo det skiljer ju endel på priset.. Vet inte riktigt vilken jag vill ha, bara det är en Bee så är jag nöjd Nu är Millas vagn helbrun, brun bas och brun topp och en offwhite åkpåse. Var såå less på den gråa basen och den röda toppen, blä! TUR verkligen att man kan byta färg. I loooove
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • imsa

puffar lite för min fundering/fråga om att sälja och köpa ny eller behålla?

fick det nya chassit från bb idag. de skickade ett på nåder kändes det som, dte är vårt 5:e chassi på 2 år.
    Så nu är frågan...sälja camen med det nya chassit och köpa ny om det skulle bli syskon i framtiden?

är så rädd för att det ska bli samma karusell igen med detta nya chassit också och vad är det som säger att det inte blir det med en ny cam. fast den svarta är så läcker att man kanske kan stå ut med det ;)

• Preggie
    Det ljuva livet skrev 2010-03-23 20:26:27 följande:
    Fin! Jag (eller ja, sonen) har en likadan med matchande åkpåse. Fick en gul suflett till Been med posten idag! Längtar till våren så jag kan sätta på den.
    Jag fick min gula för ett par veckor sen och satte på den direkt, den lyser som en liten vårsol och jag blir på såå bra humör av den!
  • Ellisizza

Har en cam och börjar få ett nytt ha-begär.. En bee! {#lang_emotions_smile}

Men jag tycker att det är för mycket pengar att köpa nya bee och bara ha den som extravagn.

Vad tycker ni? Om man har en cam, är det någon mening att köpa en bee då? Är den så mycket enklare att stuva in i bilen osv att det är värt det? Ska jag köpa gamla modellen begagnad eller spara ihop till nya?

Min sambo tycker att jag är galen för vi har ju redan en vagn {#lang_emotions_undecided} Ni kanske kan hjälpa mig att motivera varför (inte?) jag ska köpa en bee.

• Det ljuva livet
    straw2008 skrev 2010-03-24 12:40:49 följande:
    EEw 60 kr i frakt var lite väl magstarkt för min del..... annars hade jag köpt en.
    Tyckte jag med. Men jag orkade inte vänta på att en kom ut begagnad. Och närmsta bebybutik vägrade att sänka dem till mer än 399:- trots envist prutande från min sida.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21