• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Stargirl

Hehehe....partiskt men jag tycker att man absolut ska ha en Bee som komplement till en Cameleon Nu kan man ju fynda nuvarande Bee till bra priser i butiker som såljer ut sina demomodeller. Så why not....jag ska ha den nya iofs

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-03-24 15:33:17 följande:
    Hehehe....partiskt men jag tycker att man absolut ska ha en Bee som komplement till en Cameleon Nu kan man ju fynda nuvarande Bee till bra priser i butiker som såljer ut sina demomodeller. Så why not....jag ska ha den nya iofs
    Ja alltså den nya är verkligen GULD, jag måste absolut ha en sån! Oavsett priset på den "gamla" så skulle jag aldrig välja den före den "nya".
    Jo just det!
  • Kavat
    Ellisizza skrev 2010-03-24 09:49:14 följande:
    Har en cam och börjar få ett nytt ha-begär.. En bee! Men jag tycker att det är för mycket pengar att köpa nya bee och bara ha den som extravagn. Vad tycker ni? Om man har en cam, är det någon mening att köpa en bee då? Är den så mycket enklare att stuva in i bilen osv att det är värt det? Ska jag köpa gamla modellen begagnad eller spara ihop till nya? Min sambo tycker att jag är galen för vi har ju redan en vagn Ni kanske kan hjälpa mig att motivera varför (inte?) jag ska köpa en bee.
    Har du bara en vagn?! {#lang_emotions_dreamer}

Det är väl jätte smidigt att ha en vagn i bilen jämt när man är iväg och (minst) en hemma.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2010-03-24 15:46:08 följande:
    Ja alltså den nya är verkligen GULD, jag måste absolut ha en sån! Oavsett priset på den "gamla" så skulle jag aldrig välja den före den "nya".
    jag med.....
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Ellisizza
    Kavat skrev 2010-03-24 15:50:31 följande:
    Har du bara en vagn?! Det är väl jätte smidigt att ha en vagn i bilen jämt när man är iväg och (minst) en hemma.
    Haha, jo vi har bara en vagn. Än så länge {#lang_emotions_laughing}

Kollar barnvagnar på blocket och nätet dagligen så det är ju inte omöjligt att det blir någon till inom en snar framtid.

Nya bee låter ju hur bra som helst! Undra bara varifrån man ska plocka pengarna {#lang_emotions_undecided}
  • Ia 70

Vad e det som e så himla bra med Bee e ju dyr för att vara en liten vagn (gammal som ny) tycker personligen den ser så futtig ut o de små hjulen ser ut som om de knappt sitter fast

Felix-96, Leia-07, Luka-09
  • mollan nu
    Stargirl skrev 2010-03-24 17:49:22 följande:
    jag med.....
    men har du någon som vill åka vagn fortfarande

Fråga ang chassit. Funderar på att beställa ett från babytrader, 149 euro. Visst har de slutat sälja de som glider nu?
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Kajsan
    Ia 70 skrev 2010-03-24 19:05:11 följande:
    Vad e det som e så himla bra med Bee e ju dyr för att vara en liten vagn (gammal som ny) tycker personligen den ser så futtig ut o de små hjulen ser ut som om de knappt sitter fast
    Du menar att man borde betala efter hur stora vagnarna är eller?
    Jo just det!
  • sok

vad är den gamla rosa nyansen?
    är den lite blekare rosa? (på suflett tex till camen)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21