• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Stargirl
    MissR skrev 2010-12-05 18:32:23 följande:
    Känner mig helt uppgiven ang köp av vagn nu....suck

Inte många butiker här omkring som har vagnen hemma utan jag kan få den levererad i slutet av februari, lillebror är beräknad till mars, känns som lite väl tight med tid om leveransen skule bli något försenad......

Är Kidzshop att rekomendera? Dom har för riktigt snabb leverans.....
    Ja, de har ofta på lager och jag tror samtliga i tråden som handlat där har fått bra service.
  • MissR

Åh vad härligt att höra!

Då är det bara att invänta att pengarna skal komma tillbaka till mig för att sedan beställa från kidzshop=)

• Bellbox
    Stargirl skrev 2010-12-05 18:34:34 följande:
    Ja, de har ofta på lager och jag tror samtliga i tråden som handlat där har fått bra service.
    kostar den "fullpris" där? (d.v.s 10250kr som typ överallt?)
    *orkar inte kolla hemsidan just nu så frågar expterterna här*
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • MissR
    Bellbox skrev 2010-12-05 19:00:35 följande:
    kostar den "fullpris" där? (d.v.s 10250kr som typ överallt?)
    *orkar inte kolla hemsidan just nu så frågar expterterna här*
    Jo den kostar fullpris.
    =)
  • BeautifulFlower
    MissR skrev 2010-12-05 18:33:51 följande:
    Ok, ja som sagt sååå länge vill jag nog inte vänta. Vill juh ha vagnen i god tid och få gå och klämma och känna på den=)

Hoppas jag får svar på mitt mail från dom i morron och pengarna insatta på mitt konto snarast
    =)
    babyshop säljer ju vagnarna med, supersnabb leverans..kika där :)
  • Miniigirl

Visst var det så att frogs sittdel bar något mindre en cameleon? Eller här jag fel? Var är det mer som skiljer förutom det höj och sänkbara handtaget? Hade en cameleon en kort period,men känner mig lite sugen på en igen. Det är ju lixom lite bättre pris på frogen:) skulle jag bli missnöjd?

• thj
    Kaerlighet skrev 2010-12-05 17:06:46 följande:
    Ååh, nu har vår fina bugaboo cam Ocean landat hemma hos oss... tyvärr är sambon för trött för att börja bygga ihop den och det är ju cirka 4 veckor kvar tills vår andra dotter kommer... men... jag vill ju NU! :)
    Ohhh den är ju så fin varför har jag ingen bebbis..
    Bilder skulle uppskattas

Kram
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • Joddan

Någon som hört något om när syskonvagnen kommer? Mer specifikt än i "vår" alltså

• ami
    Miniigirl skrev 2010-12-05 20:24:47 följande:
    Visst var det så att frogs sittdel bar något mindre en cameleon? Eller här jag fel? Var är det mer som skiljer förutom det höj och sänkbara handtaget? Hade en cameleon en kort period,men känner mig lite sugen på en igen. Det är ju lixom lite bättre pris på frogen:) skulle jag bli missnöjd?
    Jag har haft cameleon, men har Frog nu. Jag gillar den bättre. Den är i mitt tycke stabilare och mer lättkörd (med större barn i, märks mest framåtvänt) Sen tycker jag det är en fördel att chassit inte går att reglera, kan inte gå sönder just där. Jag tycker det är en toppenvagn. Den är 5 cm kortare i ramen, det är väl nackdelen, men våra barn har vårit små till normalstora så för oss har det inte varit några problem. Köpte den till vår då 3-åring som var 93 cm lång. Nu åker lillasyster i den.
  • Kaerlighet
    thj skrev 2010-12-05 20:34:18 följande:
    Ohhh den är ju så fin varför har jag ingen bebbis..
    Bilder skulle uppskattas

Kram
    Den är fantastiskt fin!
    Jag övertygade sambon om att bygga ihop den med mig... Fick lura med lite glögg och handrullat marsipangodis, men ooh, nu står den här och är redo!
    Lägger upp en bild i morgon så jag har lite bättre ljus och färgerna syns ordentligt. Så himla nöjd! 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21